بازدید استاندار البرز از کارخانه تولید داروهای دیابت در کشور

استاندار البرز با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در بخش دارو بستر بهبود شرایط زندگی مردم را فراهم می سازد، گفت: استان البرز در بخش دارو قدمت صد ساله ای دارد، این استان به هاب دارویی کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، سید حمید طهائی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از شهرک دارویی برکت و مراسم ساخت کارخانه تولید داروهای مدرن دیابت در ایران، با اشاره به حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای که جشن و جشنواره بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در سطح کشور رقم خورد افزود: در این رویداد برنده اصلی ملت ایران بودند که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران همواره در صحنه حاضر بودند.
وی ادامه داد: اعضای هیئت های اجرایی و نظارت نیز در این زمینه وظایف خود را به خوبی ایفا کردند.
طهایی گفت: به پشتوانه این حضور با اهتمامی ویژه درصدد اجرایی شدن برنامه های مدون دولت و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال قدم برمی داریم.
وی با اشاره به اینکه امید است این سرمایه گذاری از جمله در بخش دارو بستر بهبود شرایط زندگی برای مردم را فراهم سازد، گفت: استان البرز در بخش دارو قدمت صد ساله ای دارد، این استان به هاب دارویی کشور تبدیل شده است.
طهائی با اعلام اینکه چند پروژه هسته ای طی روزهای اخیر توسط ریاست جمهوری افتتاح شد که رادیو دارو از جمله این پروژه ها در استان البرز بوده است، افزود: البرز توانایی تولید داروهایی هسته تا گیاهی را دارد.
وی بیان کرد: خوشبختانه در حوزه ای که کشور قرار دارد جایگاه خوبی را از آن خوده کرده ایم و در بستر امن و مطمئن فعالیت داریم که بستر حضور سرمایه گذاران خارجی را بیش از گذشته فراهم می سازد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =