نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکل ما این است که آنچه که بر دل ما نقش می‌بندد هوای نفس و علاقه به دنیا است گفت: ۲۰ سال است که صدای تهاجم فرهنگی و آژیر غارت فرهنگی به گوش می‌رسد و آیا ما توانسته‎ایم در این میدان پناه بگیریم.

تسنیم نوشت : آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جمع کارمندان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: همانگونه که در جهان هستی و در هر تأثیری مبدأ موثر خداوند است اسماء حسنی نیز اینگونه است و برای خداوند است.

وی افزود: اگر در بحث شناخت دوست و دشمن بخواهیم مسئله را بفهمیم باید از اینجا شروع کنیم چون در عالم هستی یک مبدأ دوستی بیشتر وجود ندارد و آن خداوند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بهترین نوع دوستی را دوستی با پدر و مادر عنوان کرد و تصریح کرد: دوستی پدر و مادر دوستی واقعی است که از طرف خداوند در قلب پدر و مادر قرار داده شده است و بدون توقع است.

وی با بیان اینکه پدر و مادر نسبت به فرزند هیچ توقعی ندارند خاطرنشان کرد: آنچه که پدر و مادر انجام می‌دهند مظهر خداوند است.

عبادی مظهر دیگری را که برای محبت و خدا است را محبت اهل ایمان دانست و یادآور شد: کسی که ایمان دارد مظهر ایمان خدایش این است که بندگان خدا را بدون هیچ چشم داشتی دوست دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیاظهار داشت: محبت مومن یک طرفه است و توقف ندارد و هرچه ایمان بالاتر برود این محبت نیز تشدید می‌شود و خداوند به دلیل اینکه بندگانش را دوست دارد دست آنان را در دست علی بن ابی طالب قرار داده است.

وی با بیان اینکه از 20 سال گذشته صدای تهاجم فرهنگی و آژیر غارت فرهنگی به گوش می‌رسد و آیا ما در این میدان پناه گرفته‌ایم افزود: آنچه که ما از طول تاریخ از مصائب بزرگ داریم از همین یک کلمه است.

عبادی گفت: مشکل ما این است که آنچه که برای دل ما نقش می‌بندد هوای نفس و علاقه به دنیا است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =