با توجه به اهمیت حوزه فناوری اطلاعات در پیشرفت و توسعه استان امسال 500 روستای استان اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم را برای ایجاد اشتغال و خلق ثروت برای همگان فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهروز رزمی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که در سالن شیخ‌صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت حوزه فناوری اطلاعات در پیشرفت و توسعه استان تا پایان امسال 500 روستای استان اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند و هدف این است که بتوانیم زیرساخت‌های لازم را برای ایجاد اشتغال و خلق ثروت برای همگان فراهم کنیم، چرا که در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات لازم برای پیشرفت و توسعه حق همگان است.

وی افزود: بهره‌مندی از خدمات اینترنت پرسرعت نیز در حال حاضر برای 750 روستای استان فراهم شده و با تمهیدات و هماهنگی‌های اندیشیده شده انتظار می‌رود این میزان تا پایان امسال به 900 روستا برسد که تمامی این موارد برای ایجاد فضاهای شغلی مناسب در استان در دستور کار قرار داده شده است.

مدیرکل فناوری ارتباطات استان اردبیل گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه ICT و برگزاری اردوهای علمی با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های ایده‌پردازانی است که می‌توانند برای رشد و توسعه استان بسیار موثر واقع شوند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون کنند.

رزمی بیان کرد: متاسفانه این موضوع باید به همه فهمانده شود که هم‌اکنون چیزی به نام استخدام دولتی نداریم و زمان آن است که با بکارگیری علم و استعدادهای خود به کارآفرینی بپردازیم و برای آینده‌ خود تصمیم‌گیری کنیم، چرا که اتکا به توان و دانش با کمترین سرمایه برای خلق شرکت‌های دانش‌بنیان کافی خواهد بود.

وی تصریح کرد: تاکنون ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از آن‌ها با جدیت در دستور کار قرار داده شده و در این زمینه اقدامات اساسی و قابل توجهی انجام شده که امیدواریم این وضعیت به همین منوال ادامه یابد و بتوانیم بسترهای ایجاد اشتغال را در استان به طور همه‌جانبه فراهم کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =