منتخب مردم آبادان در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آبادان و رئیس فعلی شورای اسلامی این شهر گفت: مردم آبادان از شعار خسته شده اند و دوران وعده و وعید به پایان رسیده است.

خلیل جنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: مردم آبادان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه دیگری خلق کردند که از آنها تشکر می کنم.

وی افزود: حضور گسترده و مشارکت بیشتر مردم نسبت به انتخابات قبلی سبب افزایش روند توسعه ای آبادان می شود و همه اعضای شورای پنجم باید به صورت شبانه روزی برای عمران و آبادانی این شهر همت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: قویا اعلام می کنم که از هم اکنون آستین ها را بالا زده و همچون همیشه برای اعتلای نام آبادان تمام تلاش خود را انجام می دهم.

جنامی با تاکید بر اینکه باید در بین اعضای شورای شهر وفاق و همدلی باشد، عنوان کرد: برای ایجاد اتحاد و جلوگیری از تنش در دوره پنجم شورا تلاش می کنم زیرا درگیری های داخلی شورا و سیاسی کاری ها فقط سبب توقف روند توسعه ای آبادان و پایمال شدن حق مردم می شود.

وی تصریح کرد: مردم آبادان از شعار خسته شده اند و دوران وعده و وعید به پایان رسیده است و مانند همیشه اعلام می کنم، مردم آبادان شایسته ارائه بهترین خدمات هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ابراز امیدواری کرد: دوران رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده و دوران رفاقت ها برای سازندگی آبادان آغاز شده است و همه باید در کنار یکدیگر برای عمران این شهر گام های بلند برداریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =