به نظر می‌رسد که کارلوس کی‌روش این بار قصد دارد تیمش را کمی متفاوت به مصاف ازبکستان بفرستد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، تيم ملي فوتبال كشورمان در ديدار پيش روي خودش در مقدماتي جام جهاني ٢٠١٨ روسيه يكي از حساس ترين بازي هاي اين مرحله برابر ازبكستان را برگزار خواهد كرد. ديداري كه از هر نظر براي فوتبال ما قابل اهميت است و برد در اين مسابقه به منزله صعود تيم ملي براي دومين بار متوالي خواهد بود.

كارلوس كي روش هم تيم خودش را از مدت ها قبل به اردو برده تا با آمادگي هر چه بيشتر مقابل ازبك ها حاضر شوند. او در اردوي تهران از بازيكنان ايراني شاغل در ليگ دعوت كرد و لژيونرها به همراه بازيكنان تيم هاي آسيايي مشغول فعاليت براي باشگاه شان بودند.

در ابتدا به نظر مي رسيد كه كارلوس بعد از بازي هاي دور برگشت ليگ قهرمانان، دوباره از بازيكنان سابق مخصوصا پرسپوليسي هاي پر تعداد دعوت به عمل بياورد. اما انگار او قصد چنين كاري را ندارد و مي خواهد اين بار تيمش را متفاوت تر راهي اردو بازي ازبكستان كند. كي روش قصد دارد همين بازيكنان كه در اردو مدتي است زير نظرش تمرين مي كنند را به همراه لژيونرهاي هميشگي در ليست نهايي جاي دهد.

به اين ترتيب تفاوت اصلي تركيب تيم ايران براي ديدا آينده عدم حضور همه ملي پوشان پرسپوليسي است. با اين احتمال كه بيرانوند و سيدجلال شايد تنها سرخپوش هاي تيم ملي باشند و در مقابل دو بازيكن هم از استقلال در ليست او حضور خواهند داشت. اتفاقي كه باعث مي شود چندي از بازيكنان هميشه ملي پوش پرسپوليس فرصت حضور در جشن صعود را از دست بدهند.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FI ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    11 4
    عیب نداره، یه کم خستگی در می کنن. اینم تصمیم بدی نیست بعد از این فصل خسته کننده و حضور در آسیا. تیم ملی فکر نمیکنم برای این بازی خیلی کار سختی داشته باشه که بخواد با تمام قوا بره. حساس نکنید قضیه رو. همیشه زمان نقل و انتقالات از این حرف ها میزنید که بازیکنان ملی پوش رو برای تمدید با پرسپولیس به شک بندازید.
  • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    17 6
    عجب مثلا طارمی که تاحالا ۶ امتیاز خالص برای تیم ملی اورده رو نیاره؟که بشه داستان جوایز دوره قبل که بعضی با ۸ بازی ثابت چیزی نگرفتند و بعضی با دو بازی روی نیمکت گرفتند؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    11 6
    باز روز قبل از یک بازی مهم پرسپولیس شد. خبرآنلاین، دشمن درجه یک پرسپولیس اخبار منفی کار کرد. واقعاً براتون متآسفم.
  • فزشاد IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    7 3
    با توجه به حضور ثابت مهدی طارمی در 2بازی اخیر و 2گل زده در حضور گوچی و ازمون و انصاری فر خیلی بعییده دعوت نشه