تولید و توزیع 31 هزار تن آسفالت در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری ۳۱ هزار تن آسفالت در اردبیل تولید و توزیع شده است .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: با بهبود شرایط جوی عملیات عمرانی در سطح شهر اردبیل شدت گرفته است .

وی افزود: در حال حاضر شهر اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده تا جایی که اغلب پروژه‌های راکد دوباره آغاز شده و در حال اجرا است.

شهردار اردبیل متذکر شد: شهرداری با وجود محدودیت‌های مالی در تلاش است بر اساس برنامه زمان‌بندی پروژه‌های مختلف را اجرا کرده و به بهره‌برداری برساند.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه بعد از سپری شدن زمستان سخت و روزهای برفی طولانی در وضعیت کنونی شرایط جوی مناسب اجرای پروژه‌های عمرانی است، اضافه کرد: بدون فوت وقت پروژه‌ها اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: مدت زمان اجرای پروژه‌های عمرانی در اردبیل به دلیل سردسیر بودن این منطقه محدود است و با این وجود تلاش ما بر این است که از مدت زمان فصل کاری به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

شهردار اردبیل به اجرای پروژه‌هایی همچون آسفالت‌ریزی معابر، بهسازی معابر، توسعه فضای سبز، پروژه‌های عمرانی پیرامون دریاچه شورابیل، پل قدس، پل داروپخش و تعریض معابر اشاره کرد و گفت: در فصل کاری تلاش ما بر این است مطابق وعده‌های ذکر شده همگی پروژه‌ها به پیشرفت مطلوب دست یابد.


لطف اللهیان با اشاره به تاکیدات صورت گرفته در خصوص تلاش مضاعف جهت آسفالت ریزی گسترده گفت: مجموعه کارخانجات آسفالت شهرداری با تلاش شبانه روزی آمار تولید و توزیع آسفالت اردیبهشت ماه سال جاری را به بالاترین میزان پنج سال اخیر رسانده است .

شهردار اردبیل افزود: آمار تولیدات کارخانجات آسفالت شهرداری اردبیل به تفکیک سال و با توجه به بارندگی هایی که در اردیبهشت ماه صورت گرفته است برای 18 روز کاری از 31 روز است که نسبت به سالهای قبل افزایش چشم گیری داشته است

وی با اشاره به اینکه این آمار مربوط به اردیبهشت ماه می باشد گفت: در سال 92بالغ بر 24 میلیون تن آسفالت ریزی داشته ایم که با تلاش های زیادی موفق شدیم تا میزان تولید آسفالت این کارخانه را در سال 96 به 31 میلیون و 287 هزار و 350 تن افزایش دهیم.

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =