سطح اعتماد عمومی به دستگاه قضایی استان افزایش یافته است

ایرنا نوشت : رئیس کل دادگستری البرز گفت: به دلیل تلاش های صورت گرفته ، نگاه مردم به دستگاه قضایی استان تغییر و سطح اعتماد عمومی افزایش یافته است.

احمد فاضلیان روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مجتمع حقوقی کرج از ارتقای 162 نفر از قضات استان در سال 95 با هدف ایجاد انگیزه در قضات خبر داد و افزود: در بخشی از قضات و نیروهای باتجربه استان شاهد نوعی رخوت بودیم که ناشی از عدم ارتقای جایگاه در زمان مقرر یا تاخیر در آن بود که به همین منظور موضوع ارتقای جایگاه قضات را در دستور کار قرار دادیم.
وی اضافه کرد: با اجرای این مهم شاهد ارتقای رتبه در رده‌های مختلف نظیر دادیاری، بازپرسی، شعبات، معاونان دادستان و مستشاران استان البرز بودیم و در این راستا 162 نفر از همکاران ارتقای جایگاه پیدا کردند.
فاضلیان گفت: همچنین برای خارج شدن همکاران از فضای یکنواخت ایجاد شده با جابه جایی در پست‌ها نیز موافقت شد که در نتیجه آن 70 درصد همکاران قضایی، ارتقای پست یا جابه جایی داشته اند که این تحولات در نهایت سبب شد تا دادگستری استان موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف داشته باشد.
وی با بیان اینکه این تلاش ها سبب افزایش اعتماد عمومی مردم استان البرز شده اظهار داشت:این اعتماد عمومی با قبول انتقادات وارده و دلسوزانه، قدمی مهم در مسیر تعالی دستگاه قضایی استان است و مجموعه قضایی و اداری را در مسیر سختی که انتخاب کرده‌اند مصمم و دلگرم کرده است.
در ادامه این مراسم از زحمات محمد ملایی رئیس سابق مجتمع حقوقی کرج تقدیرو عارف رضایی به عنوان سرپرست این مجتمع معرفی شد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =