بازشماری آرا تغییری در نتیجه انتخابات شورای شهر ایجاد نکرد/ تشویش اذهان عمومی ممنوع است

فرماندار اردبیل: بازشماری آرا تغییری در نتیجه انتخابات شورای شهر ایجاد نکرد/ تشویش اذهان عمومی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ فرماندار اردبیل گفت: بازشماری ۵ درصدی صندوق‌های آرای شورای اسلامی شهر اردبیل طی رسیدگی به شکایات انجام گرفته هیچ تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نکرد.


وی گفت: عمده شکایات از خستگی اعضای شعب در شمارش آرا و عدم حضور اعضای ناظرین کاندیداها در هنگام شمارش بود که طبق قانون هیچ تعریفی برای حضور نمایندگان کاندیداها در هنگام شمارش آرا وجود ندارد.


فرماندار اردبیل تصریح کرد: بعد از ارایه شکایات در روزهای مقرر طبق نظر اعضای محترم هیات نظارت و هیات اجرایی در مجموع ۵ درصد صندوق‌ها که شامل ۱۲ شعبه اخذ رای می‌باشد به صورت قرعه‌کشی انتخاب شدند و بعد از شمارش مجدد نتیجه حاصله به هیات نظارت شهرستان اردبیل ارسال شد.


زنجانی بیان کرد: کاندیداهای محترم می‌توانند بعد از اعلام نظر نهایی هیات نظارت شکایات احتمالی خود را طبق قانون در هیات نظارت استان اردبیل پیگیری کنند.


وی افزود: از کاندیداهای محترم خواهشمندیم تمامی شکایات و اعتراضات خود را از مسیرهای قانونی پیگیری کنند و از ارایه نظرات نادرست و تشویش اذهان عمومی در این زمینه کاملا خودداری کنند.


فرماندار اردبیل عنوان کرد: حضور حداکثری کاندیداهای شورای شهر در این دوره مایه دلگرمی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم ما بود و کاندیداها نباید به عده‌ای سودجو اجازه دهند تا با تفرقه افکنی و ایجاد شایعه این پیروزی را به کام مردم تلخ کنند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =