بازیکن تیم‌والیبال‌امید بانوان: تا آخر عمر محرومم‌کنند اما با مدرک/ خانم نایب‌رئیس آتش‌بیارمعرکه شده

میزان نوشت: بازیکن تیم والیبال امید بانوان ایران گفت: مسئولان فدراسیون والیبال با آبروی ما بازی کردند و این کار آنها ناعادلانه است.

شقایق شفیع در خصوص محرومیت 3 ساله‌اش از کلیه فعالیت‌های مربوط به والیبال اظهار داشت: متاسفانه صحبت‌هایی که مسئولان فدراسیون والیبال کرده‌اند با هیچ منطقی سازگار نیست. من به خاطر یک درگیری لفظی ساده دچار محرومیت 3 ساله شدم. این درگیری لفظی با مونا رمضانی و به خاطر یک مسئله شخصی بود و تنها 2 دقیقه طول کشید.

وی ادامه داد: تنها فریادی که من زدم این بود که به مونا رمضانی گفتم از اتاقم بیرون برود. سرپرست تیم ملی هم که مدام در راهرو هتل حضور داشت این صدای من را شنید و از من پرسید که چه اتفاقی اتفاده و من هم به او گفتم که اتفاق خاصی نبوده است. در نهایت خانم مولاهویزه از ما خواست که تا آخرین روز مسابقات من و مونا رمضانی کاری به هم نداشته باشیم. تا اینکه در بازی با چین‌تایپه شیرتری به دلیل مسمومیت بازی نکرد و من هم در اواسط بازی مصدوم شدم و تیم بدون پاسور می‌ماند.

بازیکن تیم والیبال امید بانوان ایران تصریح کرد: پس از عدم نتیجه گیری تیم والیبال امید بانوان، مسئولان تهدید کردند که ما باعث عدم نتیجه‌گیری تیم شدیم و باید مجازات شویم. پس از این که به ایران برگشتیم به ما پیامکی دادند مبنی بر این که به یک جلسه خودمانی در فدراسیون والیبال برویم تا درباره اتفاقاتی که در تیم امید رخ داد به یک نتیجه‌گیری برسیم. وقتی به فدراسیون رفیتم دیدیم که کمیته انضباطی تشکیل شده است و من هم از خودم دفاع کردم اما رمضانی به جای اینکه از خودش دفاع کند به بیراهه رفت.

شفیع درباره شایعاتی که برای او ساخته شده گفت: متاسفانه مسئولان فدراسیون والیبال با آبروی ما بازی کردند و این کار آنها ناعادلانه است و همه هم اعتقاد دارند که این رای ناعادلانه است. این که خبر محرومیت ما نیمه شب منتشر می‌شود هم جالب است. در حال حاضر هم ما هر روز در فدراسیون هستیم اما کسی جوابگوی ما نیست. مسئولان فدراسیون والیبال سر ما را بریدند و با آبروی ما بازی کردند.

وی درباره این که برای آینده خود چه تصمیمی دارد، اظهار داشت: در حال حاضر برای من اعاده حیثیت آن قدر مهم است که به آینده والیبالی‌ام فکر نمی‌کنم. من و شیرتری به سرپرست فدراسیون والیبال نامه زدیم. من برای کشورم زحمت کشیدم و اصلا توقع نداشتم این اتفاق برای من رخ دهد. ما در تایلند همه مسائل عرفی و شرعی را رعایت کردیم اما در این اتفاقات هر وصله‌ای را به ما می‌چسبانند. من به فریبا صادقی گفتم می‌توانند من را مادام‌العمر محروم کنند اما با دلیل و مدرک این کار را انجام دهند.

بازیکن تیم والیبال امید بانوان ایران با اشاره به این که علاقه‌ای به بازی در لیگ‌های خارجی ندارد، گفت: اگر می‌خواستم به خارج از کشور بروم خیلی زودتر از اینها می‌رفتم و اصلا به این مسئله فکر نمی‌کنم. خانواده من مذهبی است و حتی در مسابقات خارجی از این که با حجاب بازی می‌کردم لذت می‌بردم. کسانی که می‌توانند آبروی ما را بخرند مسئولان فدراسیون هستند. وزارت ورزش باید به این مسئله ورود کند. من جوان هستم و 8 سال برای والیبال ایران زحمت کشیدم اما اینگونه با آبروی من بازی کردند.

شفیع در پایان خاطرنشان کرد: واقعا خسته شدم. فریبا صادقی به جای این که به ما کمک کند این جوری آتش‌بیار معرکه شده است. من 3 سال بازیکن تیمی بودم که سرمربی‌اش صادقی بود. حالا که پشت میز ریاست نشسته است پا روی حق می‌گذارد. نمی‌دانم کسانی که به بنده‌های خدا بد می‌کنند چگونه می‌خواهند با وجدان خود کنار بیایند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =