انوشیروانی می‌گوید:«من و کیانوش با هم هیچ مشکلی نداشتیم و عدم مدیریت بود که یک راه حل ساده را به گره کور تبدیل کرد.»

بابک پورعالی: سجاد انوشیروانی بعد از 20 روز سکوتش را شکست. استعفای او شوکی بزرگ برای فدراسیون وزنه برداری بود. سجاد برای عملی کردن این تصمیم بزرگ حتی صبر نکرد تا علی مرادی از فرودگاه امام خمینی (ره) خارج شود. رئیس فدراسیون وزنه برداری که همراه با تیم ملی جوانان از توکیو به تهران برگشته بود، هنگام خروج از هواپیما به این فکر می کرد از تیمش که قهرمان جهان شده، چگونه استقبال خواهد شد.  اما یک تماس تلفنی همه چیز را خراب کرد. سجاد پشت خط تلفن از سمت سرمربیگری تیم ملی استعفا کرد و صراحتا گفت با ادامه این وضعیت حاضر به ادامه همکاری نیست. حالا سه هفته از آن ماجرا می گذرد. سجاد سر حرفش ماند، شورای فنی با استعفایش موافقت کرد و سرمربی موقت هم برای تیم ملی انتخاب شد، اما در این بین تنها چیزی که تغییر نکرد تمرینات انفرادی کیانوش رستمی بود. با این حال علی مرادی هرکجا که نشست اصل موضوع را نادیده گرفت و در مصاحبه هایش به انتقاد از تصمیم انوشیروانی پرداخت و این جمله را بارها تکرار کرد که؛ «سجاد عجولانه رفتار کرد!»انوشیروانی اما حرف هایی دارد که شنیدنشان خالی از لطف نیست. 

سرمربی جوان تیم ملی می گوید:« من از علی مرادی می خواهم با خودش صادق باشد و واژه تصمیم گیری عجولانه را که زیبنده خود اوست به بنده و دیگران نسبت ندهد. اگر من تصمیم عجولانه می گرفتم نزدیک به یکسال با کمترین امکانات و این شرایط نامطلوب کار نمی کردم. باوجود بی کیفیت ترین تغذیه، نبود مکمل مناسب، نداشتن پوشاک و امكانات حداقلی برای این قهرمانان مدال آور و ده ها مورد دیگر، هر بار با وعده های سر خرمن رئیس فدراسیون  مواجه می شدیم. این درحالی است که درخواست ها نه برای نفع شخصی که همواره برای رفاه و آسایش تیم ملی بوده است. من اگر تصمیم عجولانه می گرفتم باید بعد از المپیک می رفتم، یعنی درست همان روزهایی که سهراب مرادی و کیانوش رستمی به دلیل برخی بی توجهی ها قصد داشتند قید وزنه برداری را بزنند.»

انوشیروانی در ادامه گفت:«درست در روزهایی که کادر فنی و وزنه برداران ملی پوش نیازمند توجه بودند رئیس فدراسیون و همراهنش با صرف هزینه های هنگفت  بدنبال رسیدن به کرسی های فدراسیون جهانی بودند. بعد از شکست در انتخابات جهانی هم با توجه به فشار های سنگین پیشکسوتان، کارشناسان و منتقدان نسبت به وضعیت مدیریت نابسامان فدراسیون، آقایان با توجه به نزدیک بودن مسابقات جهانی بزرگسالان و احتمال عدم موفقیت در آن یادشان افتاد یک شبه مشکل کیانوش را حل کنید. مشکلی که بعد از المپیک براحتی قابل رفع بود بدون اینکه کسی هزینه آن را پرداخت کند. من و کیانوش با هم هیچ مشکلی نداشتیم وعدم مدیریت رئیس فدراسیون بود که یک راه حل ساده را به گره کور مبدل کرد. آقای مرادی بعد از اتلاف وقت یکساله، مجبور شد با یک تصمیم عجولانه اقدام  به تخریب جایگاه والای مربیان کند.»

انوشیروانی در ادامه این گفتگو رئیس فدراسیون وزنه برداری را خطاب قرار داد و گفت:« آقای مرادی لطفا با خودتان صادق باشید و تصميمات خود را به گردن دیگران نیندازید. شما یک روز شورای فنی را تصمیم گیرنده و مستقل و یک روز اعضای آن را به عنوان مشاور و در جایگاه مشورت دهنده معرفی کرده و خود را تصمیم گیرنده معرفی می کنید. البته این ضد و نقیض گویی  وشتاب زدگی در تصمیم گیری ها همواره در شما وجود داشته. کافی است نیم نگاهی به مصاحبه ها ،اظهار نظرها و عذل ونصب هایی که در این مدت مسولیت خود در فدراسیون هستید بیندازید تا صدق عرض من ثابت شود. بنده در این 15 ماه آنقدر رفتار نامیمون در حوزه فنی و مدیریتی در وزنه‌برداری دیدم که عطای همکاری با این فدراسیون  را به لقایش بخشیدم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =