شهروندان درخواست می کنند تا از تردد موتورسیکلت‌سواران به داخل تونل‌های شهری گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار فیلمی از بیهوشی و تصادف موتورسیکلت سواران در تونل توحید تهران، مردم بسیاری را متاثر کرد. پلیس راهور ناجا بارها برای مقابله با موتورسیکلت سواران متخلف، طرحهایی را در معابر اجرا کرده بود که پس از توقیف موتورسیکلتها، این وسایط نقلیه به پارکینگ منتقل می شدند ولی باز هم اقدامات پلیس برای قانونمندکردن راکبان موتورسیکلت، اثر کامل و کافی نداشت، چون هم اکنون هم در گوشه و کنار شهر، تخلفات راکبان موتورسیکلت از جمله ویراژ، تردد در اتوبان، عبور خلاف جهت از معابر یکطرفه و راندن موتور در پیاده رو، مشاهده می شود.
با وجود تخلفات فراوانی که برخی موتورسواران مرتکب می شوند و اقدامات هر روزه پلیس در کنترل این اشخاص، هنوز شهروندانی هستند که می گویند پلیس راهور ناجا باید جلوی تخلفات آنها را بگیرد. یکی از مخاطبان که خود را به نام علی معرفی کرده در این باره در سرویس مشکلات مردم نوشته است: ناجای عزیز اگر دوست داشتید؛ اگر ناراحت نمیشید؛ اگر مشکلی نداره جلوی ورود موتور سیکلت ها به تونل های شهری رو که طبق قانون ممنوع هم هست بگیرید.برای رفع مشکلات حرکات انتحاری این جماعت که هیچ کاری از دستتون ساخته نیست.لا اقل این یه کار رو بکنید قبل از اینکه خانواده های بیشتری بدبخت و اسیر بشن!

پلیس از مدتها پیش مانع ورود موتورسواران به تونلها بود
واقعیت این است که پلیس راهور ناجا از سالها قبل، تردد موتورسیکلتها در تونلهای شهری را ممنوع کرده بود که البته دلایل زیادی نیز برای این کار وجود دارد.
تابلوهای ورود راکب موتورسیکلت ممنوع در مبادی تونلهای شهری نصب شده ولی فراوان مشاهده می شود که موتورسواران به این تابلوها هم مانند سایر قوانین اعتنایی نمی کنند.
در سال 1390؛ رئیس پلیس وقت بزرگراه های تهران گفته بود: امنیت تونل توحید با ورود ممنوع تامین شد و به طور کلی ورود موتورسیکلت به داخل تونل ممنوع است. به گفته او، قبل و بعد از تونل ماموران نیرو پلیس راهور مستقر شده تا با متخلفان برخورد شود.
متاسفانه به نظر می رسد اخیرا حضور ماموران پلیس راهور برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت سواران به تونلهای مترو کمرنگ شده و باید در اجرای ضمانتهای عدم ورود موتورسیکلت سواران به تونلها، با ماموریت جدید برای ماموران پلیس راهور تجدید نظر شود.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باربد A1 ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    1 8
    برای اصلاح ترافیک کلا" موتور سیکلت ها باید از شهر تهران حذف شوند. ممنوعیت تردد موتور در تهران به اصلاح ترافیک کمک بسیار بزرگی می کند.
  • احسان IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    1 3
    تو بزرگراه هم نباید راشون بدن . مخصوصا تو لاین سبقت
  • سوتی یاب IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    0 2
    اخیرا حضور ماموران پلیس راهور برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت سواران به تونلهای مترو کمرنگ شده و باید در اجرای ضمانتهای تونلهای مترو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟