مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با حضور در اولین نشست سازمان مردم نهاد «تات» پس از بازدید روند تشکیل هیئت مدیره،هیئت بازرسی و ناظرین این سازمان مردم نهاد، در جمع اعضا،ضمن ابراز خرسندی از حضور نیرو های جوان و پر انرژی در بحث فعالیت های مردم نهاد، گفت: سمن ها و کلیه اقدامات آنها در حقیقت سنگر پشتیبان و یاری دهنده دستگاه های دولتی هستند که همواره از توان اجتماعی و مردمی در اقدامات خود بهره می برند.از سوی دیگر نمی توان منکر تاثیر سمن ها بر روی کارآمدن دولت تدبیر و امید شد زیرا ایشان با بیدار کردن تفکر اجتماعی، انتخاب و ادامه را عقلانیت این دولت را به جامعه تزریق کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سيد محمد حسيني افزود: در جلسه اي كه با حضور ریاست سازمان در استانداری مرکزی برگزار شد، خانم دكتر احمدي پور از ديدگاه ها و نظرات سمن ها كه در آن جلسه بيان شده بود تقدير كردند و اذعان داشتند هماهنگی سمن ها با دستگاه های دولتی در این استان بسیار مطلوب و در خور توجه است.
وی در ادامه گفت: در اداره كل شما را پشتيبان و حامي قدرتمند خود مي دانيم و متعهديم از نظرات و انتقادات سمن ها بهره بريم. هم فكري نيروي جوان در كنار اداره كل و با نظارت معاونين در زمينه حوزه هاي سه گانه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به حتم كارگشا و مثمر ثمر خواهد بود و بسیار از مشکلات را حل خواهد کرد.
مدیرکل اظهار داشت: بزرگترين وظيفه ادارات و ارگان ها ايجاد اشتغال براي جوانان است و هيچ عبادتي بالا تر از اين مهم نيست. در همين راستا ايجاد يك سازمان مردم نهاد و موسسه با محوريت گردشگري مي تواند به اين امر كمك شاياني كرده و راه را براي فعاليت جوانان پويا و پر انرژي هموار كند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =