نماینده‌ بابل در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از اقدامات گسترده‌ی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان مازندران، نقش‌آفرینی این بنیاد را گامی مهم در راستای توسعه‌ی همه‌جانبه‌ استان برشمرد.

به گزارش خبرآنلاین، علی نجفی خوشرودی،در تشریح اقدامات توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی بنیاد برکت در حوزه‌ی انتخابیه‌خود گفت: نه تنها در بابل و مازندران، بلکه در سراسر کشور بنیاد برکت تاکنون اقدامات ارزشمندی را در راستای محرومیت‌زدایی انجام داده است.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم یادآور شد: این بنیاد تاکنون در بابل علاوه بر اجرای پروژه‌های تولیدی و اشتغال‌زایی، اقدامات قابل توجه دیگری در زمینه‌ احداث پروژه‌های زیربنایی از جمله ساخت مدرسه، مراکز فرهنگی و مذهبی، مسکن محرومین، پل و راه انجام داده است.

 وي با اشاره به برنامه‌ريزي بنياد بركت براي سرمایه‌گذاری در استان مازندران در زمينه‌هاي مختلف توانمندسازی اقتصادي، کارآفرینی و ‌محرومیت‌زدايي ابراز اميدواري كرد، اين طرح‌های اقتصادي،رفاهي و محرومیت‌زدایی نقش مؤثري در توسعه‌ همه‌جانبه‌ استان داشته باشند.

نجفي خوشرودي با بيان اين‌كه طي سال‌هاي اخير 14 طرح اقتصادي و اشتغال‌زايي و هم‌چنین پروژه‌ها و خدمات متنوعی از قبیل ساخت مدرسه، مسکن محرومین، مسجد، خانه‌ی عالم، ارایه‌ خدمات بیمه و طرح درمان زوج‌های نابارور کم‌بضاعت از سوي بنياد بركت در مناطق محروم استان مازندران اجرا شده است، بيان داشت: مطمئناً اقداماتي كه در جهت رفع محروميت و به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، توانمندسازي اقتصادي و اشتغال‌زايي، گسترش فضاهای آموزشی و فرهنگی و هم‌چنین توسعه‌ عمرانی در مناطق محروم و كم‌تر توسعه‌يافته‌ در سراسر ايران اسلامي انجام مي‌گيرد، باعث رونق و پيشرفت كشور عزيزمان خواهد شد.

گفتنی است بنیاد برکت تاکنون بیش از 2400 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای 590 طرح در استان مازندران انجام داده است که مردم 12 شهرستان، 25 بخش و 110 روستا از آن منتفع شده‌اند. مشارکت بنیاد برکت در پروژه‌های مختلف توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم استان مازندران، تاکنون برای بیش از 5600 نفر از مردم استان، فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است. 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =