مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی گفت: این بانک به منظور تسهیل در روند خانه دار شدن مردم طرح های مختلفی را ارائه می دهد که خرید از پروژه های مورد مشارکت این بانک از جمله این طرح هاست.

به گزارش خبرآنلاین، مجید امیری، مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی، در نشستی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: مسکن به عنوان یک محفل آرامش و نمادی از آسایش و امنیت در هر جامعه محسوب می شود به ویژه اینکه در جامعه ما در حکم اعتبار برای خانواده هاست؛ لذا از مهمترین اهداف مجموعه بانک مسکن حرکت در مسیر تسهیل روند خانه دارشدن برای خانواده ها در راستای نهادینه سازی اصل 41 قانون اساسی است.
وی با بیان اینکه این بانک به منظور تسهیل در روند خانه دار شدن مردم طرح های مختلفی را ارائه می دهد، ابراز کرد: خرید از پروژه های مورد مشارکت این بانک از جمله این طرح هاست که افراد می توانند از آن استفاده کنند.
امیری ادامه داد: به تمام کسانی که به صورت انفرادی از این پروژه ها خرید می کنند، تا 50 میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده گذاری با نرخ 18سود درصد با مدت بازپرداخت 8 ساله پرداخت می شود .
وی افزود: حال اگر زوجین(زن و شوهر) از از پروژه های تحت مشارکت بانک مسکن خرید کنند، به شرط اینکه بدهی آن واحد کفایت بکند، می توانند تا 80 میلیون تومان از تسهیلات بدون سپرده این بانک با نرخ 18 درصد و مدت بازپرداخت 5 ساله بهره مند شوند.
امیری تصریح کرد: لازم به ذکر است که بانک مسکن پروژه هایی دارد که مشارکت مستقیم در ساخت آن ها دارد و شرایط مذکور برای خرید از این پروژه ها نیزبرای افراد مهیاست که پروژه شرکت سرمایه گذاری پارس الوند و پروژه فرمانیه در شهر اراک از جمله این موارد هستند علاوه بر اینکه این بانک در ساخت پروژه های بزرگ دیگری مشارکت داشته و به نوعی تامین مالی آن را عهده دار است که پروژه هزارو 540 واحدی کوی کوثر از جمله آن هاست.
وی اظهار کرد: به جرات می توان گفت حدود 90 درصد ساخت و سازهایی که در شهرها اتفاق می افتد، تامین منابع مالی آن از طریق بانک مسکن صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه بانک مسکن در استان مرکزی بیش از 10 هزار میلیارد ریال منابع در اختیار دارد که تمام سعی کارکنان این مجموعه بر این امر معطوف است که به جای اینکه این منابع در استان های دیگر هزینه شود، مردم استان از آن منتفع شوند، بیان کرد: بانک مسکن پیرواین هدف گامهای ارزنده ای برداشته و بیش از ۲/۳ برابر منابع خود را در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است که هیچ یک از بانک های استان این میزان از پرداخت تسهیلات را به مشتریان نداشته است.‌

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =