۰ نفر
۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
ضرورت توجه مدیران به حقوق کودک

آموزش رایگان حق کودک است و باید شرایطی فراهم کرد که حقوق کودک در جامعه پیاده شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر نصیری در کارگروه امور بانوان و خانواده اردبیل تصریح کرد: این حق کودکان است که از آموزش رایگان، تفریح و محیط سالم فاقد ناهنجاری برخوردار شوند.

وی افزود: متأسفانه با وجود قوانین مختلف حمایت از کودکان شاهد ظلم‌هایی به کودکان هستیم و این در حالی است که می‌بایست کودکان از امتیازات ویژه برخوردار شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل تأکید کرد: انتظار می‌رود حقوق کودک به ویژه از سوی مدیران موردتوجه قرار گیرد و نسبت به پیاده‌سازی آن تمامی ظرفیت‌های جامعه به کار گرفته شود.

در این جلسه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز با اشاره به پیوستن اردبیل به مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تصریح کرد: چهار کارگروه مرجع در استان فعال شده است.

فریبا محمدلو افزود: کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی با همکاری آموزش‌وپرورش، کارگروه حقوقی با همکاری دادگستری، کارگروه حمایت با همکاری بهزیستی و کارگروه پایش و ارزیابی با همکاری تعاون و کار فعال شده‌اند.

وی افزود: همچنین به منظور اجرای برنامه‌ها تفاهم‌نامه استانی با بانک کارآفرینی امید جهت ارائه تسهیلات منعقد شده و تاکنون تسهیلات وام خوداشتغالی به شش دانش آموز معلول ارائه شده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =