همایش تخصصی فوتبال و محیط زیست در زنجان برگزار شد

نخستین همایش تخصصی فوتبال و محیط زیست با حضور مسئولان و نمایندگان باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن اصفهان در موزه کارخانه کبریت زنجان برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین؛ این همایش با حضور فرماندار زنجان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ،مدیر  کل آبخیز داری استان ، تشکل های زیست محیطی، تعدادی از اعضای شورای شهر زنجان و منتخبان جدید شورای شهر زنجان و نمایندگان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار شد .
در این مراسم فرماندار شهرستان زنجان، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، و منتخبان شورای اسلامی شهر رنجان درباره اهمیت محیط زیست و حفظ منابع آب سخنرانی کردند.
امجد باقری مدیر روابط عمومی محیط زیست استان در این باره گفت: استان زنجان در ارائه نمادهای ترویجی محیط زیستی از استان های پیشروی کشور است و در حوزه ورزش نیز متولیان و ورزشکاران استان به نقش آفرینی در حفظ محیط زیست بسیار مشتاقند؛ لذا همایش فوتبال و محیط زیست، نقطه عطفی در تعامل فعالان ورزشی و زیست محیطی خواهد بود.
به گفته وی، در این همایش، لاک پشت ماندنی از زنجان و تمساح گاندو از اصفهان به عنوان تجربه موفق در ترویج محیط زیست از طریق نماد سازی معرفی شدند.
باقری ادامه داد: در این مراسم پیراهن باشگاه فوتبال ذوب آهن اصفهان با امضای بازیکنان این تیم لیگ‌ برتری و قلعه‌نویی سرمربی ‌تیم، به فرماندار زنجان اهدا شد و تندیس ولوگو ویژه باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز به، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ، مدیر کل منابع طبیعی استان و سمن سرو رویان اشراق زنجان اهدا شد.

ویژه برنامه "آب را دریاب" با هدف جلب مشارکت عموم مردم در حفاظت از محیط زیست به ویژه صرفه جویی در مصرف آب و در راستای "پویش نه به واتر سالوت" به همت موسسه زیست محیطی سرو رویان اشراق زنجان و با همکاری حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرمانداری زنجان، استانداری زنجان، کمیته محیط زیست هیئت کوهنوردی، اداره کل ورزش وجوانان، شهرداری زنجان و آّب و فاضلاب استان  دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ از ساعت ۱۹ در کارخانه کبریت زنجان برگزار خواهد شد.
در این برنامه جشن فرش سبز با حضور نمایندگان باشگاه ذوب آهن اصفهان همراه با برنامه های متنوع برگزار خواهدشد و از هم استانی ها جهت حضور در این برنامه زیست محیطی دعوت به عمل می آید.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =