استاندار همدان : خبرنگاران در بدترین شرایط کار می کنند

استاندار همدان گفت: قطعا خبرنگاران افسرده نمی شوند زیرا عاشق هستند و دستمزد نمی گیرید و با بدترین شرایط نیز خود را وفق می دهند و این یعنی عشق به مردم داشتن و عاشقانه در این عرصه بودن.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: من قبول دارم کار خبرنگاری بسیار سخت است و در بدترین شرایط نیز شما کار خود را زمین نمی گذارید و این حرفه را دوست دارید.

وی اظهار داشت: مدیران مسؤول و صاحب امتیاز روزنامه ها و خبرگزاری ها باید خبرنگاران را به درستی ببینند زیرا موجودیت رسانه های آنها به فعالیت خبرنگاران بستگی دارد.

نیکبخت با اعلام اینکه رسانه ای می تواند دوام بیاورد که صداقت را رعایت کند، افزود: بعضی از روزنامه ها و رسانه ها بی لطفی می کنند و خبر به نام من چاپ می کنند، درحالی که من چنین چیزی نگفته ام، و بعد می گویند خبرنگار ما گفته در حالی که خبرنگاران آن چه را گفته ایم، می گویند.

وی ادامه داد: یک روزنامه شاید از مدیری ناراحت باشد ولی نباید از زبان استاندار خبر نادرست بزند و شرف حرفه ای را در هر شرایطی باید حفظ کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه در استان همدان، مدیران اجازه شکایت از رسانه ها را ندارند، تصریح کرد: البته هم اکنون از سوی برخی مدیران تحت فشار هستم.

وی با یادآوری اینکه اگر روش و کیفیت را افزایش ندهیم مخاطب خود را از دست می دهیم، خاطرنشان کرد: مطبوعات بنیان مشروطیت را گذاشتند و 111 سال پیش ما بنیان دموکراسی را گذاشته ایم

مدیر ارشد استان تاکید کرد: جامعه، خبرنگار را دوست دارد و خبرنگار هم عشق می ورزد، اکثریت قریب به اتفاق خبرنگاران ما نیز شریف، عزیز و انسانهای وارسته ای هستند و ما هم هر توانی داشته باشیم برای انها به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: ما در استان کارگروه رسانه را داریم و در آن بسیاری از مشکلات خبرنگاران را حل کرده ایم.

نیکبخت در ادامه با اشاره به اینکه جامعه ای که خبرنگاران آن بترسند، آن جامعه منحرف می شود، یادآور شد: مدیران از کار صحیح و نوشتار درست خبرنگاران استفاده می کنند و من قدردان تمام خبرنگاران ،عکاسان و تصویربرداران رسانه ها اعم از مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی وصداوسیمای استان همدان هستم.

استاندار همدان با اعلام اینکه در خدمت شما خواهم بود تا جایی که اخلاق حرفه ای رعایت شود، گفت: هر جایی که مدیر یا مدیرانی همکاری آنها با رسانه کمتر باشد به بنده بگویید.

وی افزود: خبرنگار باید نیکو ببینند، نیکو بنویسد و هر جا اشتباه کرد بپذیرد و من پشتیبان شما خبرنگاران، حتی بیش از رؤسای شما هستم.

نیکبخت با بیان اینکه شهرداری و شورا قرار است ساختمانی را به رسانه ها بدهد، و این امر در این هفته اجرایی خواهد شد، تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر از همه ادارات با خبرنگاران همکاری و همراهی داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =