شوراها، برنامه های خود را در راستای خدمت به مردم تجمیع کنند

علی نبیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در گردهمایی اعضای اصلی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای استان ( گلوگاه تا محمود آباد ) با اشاره به این که در 29 اردیبهشت ماه 96، حماسه ای با شکوه از حضور مردم ایران اسلامی و مازندران ولایی در تعیین سرنوشت خود رقم خورد، گفت: رای بالای مردم مازندران به حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی، تداوم مشی اعتدال و خدمت رسانی بیشتر به مردم بود.

 به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،نبيان با اشاره به اين كه 316 نفر بعنوان اعضاي اصلي پارلمان شهري استان در انتخابات 29 ارديبهشت ماه 96 انتخاب شدند، افزود: اين گردهمايي براي تعامل، انجام هماهنگي بيشتر في مابين و تبيين برنامه ها و سياست هاي دولت برگزار مي شود.

معاون استاندار با بيان اين كه خداوند در قرآن مجيد به ضرورت و اهميت مشورت در امور مختلف تاكيد دارد،  عنوان داشت: شوراها، شعارها و برنامه هاي خود را در راستاي خدمت هر چه بهتر به مردم تجميع كنند و در انجام ماموريت هاي خود هم افزايي نمايند چرا كه تنها در سايه وحدت و همدلي است كه توسعه شهري محقق مي شود.

وي با اشاره به اين كه در انجام وظايف و ماموريت هاي قانوني نبايد از هواهاي نفساني پيروي نمود و تمنيات شخصي را در كارها دخالت داد، خاطر نشان ساخت: مهم ترين مسئوليت شوراها نظارت بر امور است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، با بيان اين كه شوراها، عمل در چارچوب قوانين را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار دهند، گفت: قانون فصل الخطاب است و مر قانون نه تفسير آن  بايد ملاك عمل باشد.

نبيان با تشريح برخي از دستور العمل هاي قانوني فعاليت شوراهاي اسلامي، تاكيد كرد: در پروژه هاي عمراني از پيمانكاران داراي صلاحيت بهره گيري شود، ضمن كنترل كيفي اين پروژه ها، بر نحوه انجام آن ها نظارت مستمر صورت گيرد و طرح هاي مصوب شهري دنبال شود.

گفتني است در اين گردهمايي كه با حضور اعضاي اصلي منتخبين پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهرهاي گلوگاه تا محمود آباد برگزار شد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديران ستادي استانداري و فرمانداران شهرستان هاي ياد شده حضور داشتند.

دور دورم اين گردهمايي براي شهرهاي نور تا رامسر در روزهاي آينده برگزار مي شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =