مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پیامی به سید عباس صالحی وزیر منتخب فرهنگ و ارشاد اسلامی،رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وی و انتخابش به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی را تبریک گفت.

 به گزارش خبرآنلاین،درمتن تبریک احد جاودانی امده است:

جناب آقای دکتر سید عباس صالحی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
سلام‌علیکم
انتخاب شایسته حضرت‌عالی با حمایت قاطع نمایندگان مردم ایران اسلامی در مجلس ,بیانگر شناختی است که از توانمندی های جناب عالی در عرصه فرهنگ ناب و متعالی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حاصل شده است.
بی تردید اندیشه برخاسته از حوزه و دانشگاه می تواند ,راهگشای مسیر روشنی برای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب,مردم فرهنگ پرور ایران اسلامی و اهالی شریف فرهنگ و هنر باشد.
همچنین
همراهی , همدلی و اعتماد نمایندگان مردم ولایتمدار مازندران در مجلس شورای اسلامی را با این انتخاب و حمایت هایشان را از عرصه فرهنگ و هنر ارج می نهیم .
اینجانب از طرف خودم و سایر همکاران، این انتخاب را به جنابعالی تبریک عرض نموده و امیدواریم همواره در انجام این مسئولیت مهم در پناه عنایت‌های ویژه پروردگار و الطاف حضرت،ولیعصر سربلند و سرافراز باشید. ان شاالله.

**همراهی با شما پربار بود

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پیامی از تلاش ها و ره اورد ارزنده دکتر صالحی امیری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد.
در پیام احد جاودانی امده است:
جناب اقای دکتر صالحی امیری
سلام علیکم
تلاش های ارزشمند و ماندگار جناب عالی در ساحت فرهنگ و هنر ستودنی و قابل قدردانی است.
اعتماد اهالی فرهنگ و هنر کشور و مردم ایران اسلامی به رویکرد فرهنگی دولت ,بیانگر مسیر درستی است که وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پیموده است تا انچه دغدغه رهبر معظم انقلاب و مردم است ,به بار بنشیند.
تردیدی نیست که اهالی فرهنگ و هنر ,همت و عزم جناب را در ایجاد فضایی مناسب برای تولید محصولات فاخر و سالم ,از یاد نخواهند برد.
همراهی با مدیریت و تصمیمات ارزنده جناب عالی,افتخاری بود که نصیب اینجاب و همکاران پرتلاشم شد تا با یک مدیر کارامد و توانمند مازندرانی در سطوح ملی همگام و همراه باشیم.
توفیق روز افزون جناب عالی را در عرصه های مختلف مدیریتی از خداوند متعال خواستارم .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =