نظر مدیر همراه اول درباره پیامک‌های تبلیغاتی

وزیر جدید ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به پیامک‌های تبلیغاتی اظهار کرد: پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم آرامش حریم خصوصی مردم را به‌هم ریخته است.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر همراه اول نیز در مصاحبه با ایسنا {لینک} گفت: "متاسفانه برخی از پیامک‌های تبلیغاتی با سرشماره‌های دیگر ارسال می‌شود. حتی برخی مشترکان گله‌مند هستند که با شماره مشترکان برای آنها پیام تبلیغاتی ارسال می‌شود. اپراتورها ابتدا برای لغو ارسال این پیامک‌ها و محدود کردن آنها اعلام آمادگی کردند، اما رگولاتوری اعلام کرد که این پیامک‌ها را محدود نکنید. بنابراین این پیامک‌ها اکنون در دسته‌بندی پیام‌های قابل لغو نیست."

صدوقی درباره پیامک های تبلیغاتی ارسالی از سوی خود اپراتورها نیز چنین گفت: "اپراتور سرویس‌های ارزش افزوده دارد و این جزو حقوق اولیه اپراتور است که اگر سرویس جدیدی دارد یا می‌خواهد خدماتی ارائه کند، از طریق پیامک به مشترک اطلاع‌رسانی ‌کند. البته می‌توان این امکان را فراهم کرد که اگر مشترک مایل نیست این پیامک‌ها را هم دریافت نکند، اما تاکنون درخواستی مطرح نبوده است."

از سوی دیگر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایجاد سامانه‌ای برای دریافت شکایات خبر داده و گفت: به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با تمام توان جلوی مزاحمت برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب و کارها که نیازمند بهره‌گیری از این فضا هستند را بیابد. بزودی سامانه‌ای برای دریافت گزارش‌های آنلاین شکایات مزاحمت‌ها و توقف سریع آنها راه خواهیم انداخت.{لینک}

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =