مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری جشنواره «جزیره ورزش» بعد از ماه صفر خبر داد.

پیمان ادیبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره‌ای با چنین ویژگی‌هایی فقط در شهر اصفهان برگزار شده است و این رخداد در نوع خود منحصر به فرد است.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره حدود 70 رشته ورزشی در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی سازمان منطقه آزاد اروند حضور می‌یابند، افزود: هر رشته دارای غرفه خاص خود بوده و کارشناسان و مربی‌های آن رشته در غرفه حاضر می‌شوند و مردم را با رشته مربوطه آشنا می‌کنند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: بازدیدکنندگان می‌توانند دقایقی زیر نظر مربی، آن رشته را تمرین و تجربه کنند؛ مثلا بازدیدکننده می‌تواند از امکانات پینگ پنگ، بیلیارد یا شطرنج موجود در سالن استفاده کرده و همچنین زیر نظر مربی با مقداری گرم کردن، با حرکات رزمی آشنایی پیدا کند.

ادیبی توضیح داد: آدرس باشگاه‌ها و مکان‌هایی که هر رشته ورزشی در سطح منطقه آزاد اروند در آن آموزش داده می‌شود، به مردم معرفی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تجمیع 70 رشته ورزشی با امکانات مناسب در یک سالن، اقدامی نیست که به راحتی میسر شود، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم مقرر شده است تا این رخداد مهم در قالب جشنواره «جزیره ورزش» در منطقه آزاد اروند برگزار شود.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این جشنواره در قالب جشنواره «اروند سلام» و بعد از ماه صفر به مدت 10 روز برگزار می‌شود و مردم می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =