زائران اربعین خدمات فرهنگی دریافت می کنند

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان البرز طی دیدار با رئیس سازمان تبلیغات این استان، موضوع فراخوان خادمین اربعین حسینی را مورد بررسی قرار دادند و در رابطه با ارائه خدمات فرهنگی به زائران به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، در این جلسه مقرر شد، از سوی صدا و سیمای استان البرزر، پخش برنامه های تلویزیونی با محوریت فرارسیدن اربعین حسینی پوشش داده شود.
در نظر گرفتن اعتبار برای 100 نفر از خادمین اربعین توسط نهادهای ذیربط در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان البرز و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور چگونگی رفت و آمد خادمین، مبلغان و زائران حسینی تا مرز توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج از دیگر محورهای این جلسه بود.
تهیه دفترچه مطالب آموزشی و بسته های فرهنگی برای ارائه به زائران، تهیه برنامه ای با نام اربعین که قابلیت خدمات مشاوره ای را به زائران داشته باشد از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان البرز قرار گرفت.
طراحی و تهیه ویدئوهای فرهنگی و دینی به منظور اطلاع رسانی و افزایش آگاهی زائران خارجی، تشکیل کمیته های فرهنگی در استان البرز و اعزام آنها به کربلا همزمان با اربعین حسینی نیز در این جلسه مطرح شد و عملیاتی شدن آنها مورد تاکید قرار گرفت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =