هاشم‌زایی: اردکانیان یک شخصیت ملی است

نماینده مردم تهران گفت:«بیشترین نیروی متخصص در وزارت نیرو وجود دارد اما گزینه های این وزارتخانه از درون انتخاب نمی شد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده مردم تهران در دفاع از وزیر نیرو پیشنهادی گفت:« به نظر می آید که با اصل برنامه های وزیر نیرو مخالفتی نبود. تنه یکسری امور گذشته زیر سوال رفت که باید به دوستان مخالف بگویم به همین دلایلی که شما مخالفت کردید باید آقای اردکانیان وزیر شود چرا که یک شخصیت ملی است و محدود به جغرافیا نیست.»

او ادامه داد:« در گذشته مسئولان ما تنها به منطقه های خود فکر می کردند و این موضوع باعث مشکلات امروزی ما شده است. ما در ۳۸ سال گذشته شخصیت ملی برای پذیرش مسئولیت‌ها کم داشتیم و به همین دلیل با چالش مواجه شدیم.»

این نماینده تهران اظهار داشت:«بیشترین نیروی متخصص در وزارت نیرو وجود دارد، اما گزینه های این وزارتخانه از درون انتخاب نمی‌شد در حالی که آقای اردکانیان ۳۵ سال سابقه دارد. آقای اردکانیان یک شخصیت ملی محسوب می‌شود و ملی تصمیم می‌‌گیرد.»

او بیان کرد:«ما در وزارت نیرو بیشترین نیروی انسانی متخصص و متعهد را داریم اما تاکنون چند وزیر از ابتدا تا انتها وزارت نیرویی بودیم. به خاطر چالش ‌هایی که در حوزه آب وجود دارد این مسئله برای ما ملموس است. به ویژه اینکه در گذشته بی توجهی به موضوع آب موجب بروز مشکلاتی شده است.»

هاشم زایی گفت:«اصلاح راندمان نیروگاه‌ها در برنامه آقای اردکانیان وجود دارد. اگر ما بتوانیم 2 درصد راندمان را اصلاح کنیم مانند این است که 10 نیروگاه زده‌ایم.»

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =