مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی شهرستان لاهیجان با حضور علی بابا خانی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان کشور برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی شهرستان لاهیجان با حضور علی بابا خانی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان کشور، سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان، جمعی از مسئولین ادارات، اعضای جام باشگاه‌ها به همراه خانواده هایشان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، لاهیجان را بستر مناسبی برای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی عنوان کرد و گفت: لاهیجان 6 جام  فعال کتاب‌خوانی دارد که امیدواریم سال آینده بر این تعداد افزوده شود.

در ادامه یسنا رضایی، پارمیدا فیاض، آیسان بابایی، پارمیدا رمضان نیا و بهارناز حسین دوست از اعضای گروه باشگاه کتابخوانی «رد پای آسمان» به تسهیل‌گری نیلوفر امیدی به شاهنامه‌خوانی پرداختند و همچنین غزل‌هایی از حافظ توسط سیده صبا میر نوری خوانده شد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

پس از آن سونیا فکری یکی از اعضای گروه باشگاه کتابخوانی «ساحل کتاب» به تسهیل‌گری مریم قاصری به داستان‌خوانی و بهین نظری و ثنا فرجی از گروه باشگاه کتابخوانی «لاهیج تی تی» به تسهیل‌گری بتول فرجی بازکیایی به شعرخوانی پرداختند.

در ادامه برنامه علی بابا خوانی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان کشور با مشارکت کودکان حاضر در مجلس، داستانی «خرگوش ولاک پشت» را به صورت نمایشی اجرا و آنان را تشویق به مطالعه کتاب کرد.

بابا خانی سردبیر مجله سنجاقک و نویسنده کتاب‌های عروسک موطلایی، یه عکس زیبا، آدم برفی چشم تیله‌ای و ... می‌باشد .

ساینا هدایتی، مروا حدادیان، نیکی میرگذار و کیانا کیا منش از گروه باشگاه کتابخوانی «ره پویان سما» به تسهیل‌گری  فاطمه علی پرست نیز به خوانش کتاب داستان پرداختند.

همچنین ستاره اسدی از گروه باشگاه کتابخوانی «سبز اندیشان مریم تاجگردون» به تسهیل‌گری پروین رحیمی دلنوشته ای را در خصوص فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی خوانش کرد.

در پایان به تمامی اعضای جام باشگاهها لوح یادمان به رسم یادبود اهداء و کاندیداهای برتر به شرح زیر معرفی شدند:

کاندیداهای نامه به نویسنده در جام باشگاه‌های مقطع متوسطه: زهرا گل محمدی، معصومه ملکی، ستاره اسدی و رها سلیمیان که جایزه بهترین نامه به رها سلیمیان برای نامه به نویسنده کتاب «نجات آب» تعلق گرفت.

کاندیداهای نامه به نویسنده در جام باشگاههای مقطع دبستان: ملیکا شیخ نژاد، ستایش قربانی وسونیا فکری که جایزه بهترین نامه به ملیکا شیخ نژاد برای نامه به نویسنده کتاب «داستان بدجنس ها» تعلق گرفت.

کاندیداهای بخش فیلم موبایلی در مقطع پیش دبستانی: بهین نظری، کسری فرجی و ثنا فرجی که جایزه بهترین فیلم موبایلی به کسری فرجی برای کتاب «توصیه های سلیستن» تعلق گرفت.

در بخش اجرای تئاتر از جام باشگاه رهپویان سما از ساینا هدایتی، مروا حدادیان، نیکی میرگذار و کیانا کیامنش و فاطمه علی پرست تقدیر شد.

جایزه بخش فیلم موبایلی به الهه غفوری برای فیلم موبایلی کتاب «اختراع هوکوکابره» تعلق گرفت.

جایزه باشگاه برتر به پروین رحیمی تسهیل گر باشگاه کتابخوانی «سبز اندیشان مریم تاجگردون» اختصاص یافت.

برگزیدگان جهت رقابت در بخش کشوری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی خواهند شد.

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =