رقابت‌های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا از دوشنبه در کیش آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرعه کشی رقابتهای تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در کیش انجام شد. این رقابت ها با حضور 10 ورزشکار دختر و 16 پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران از دوشنبه به مدت ۱۰ روز در زمینهای تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش برگزار می شود. 

مراسم افتتاحیه این رویداد بین المللی از ساعت ۹:۳۰  دقیقه دوشنبه ۲۰ آذر برگزار خواهد شد. بر این اساس در نخستین روز بازیها امیر علی قوام با تنیسور کشور عراق، آرتین نظری با حریف افغانستانی، آریو جوادی با ورزشکار کشور سوریه، سامان رضائیان با تنیسور لبنانی و یوسف طلاورز با تنیسور کشور عراق دیدار خواهند کرد که مربیگری تیم ایران را تونی اندرویج بر عهد دارد.

مشکات زهرا صفی ، درسا چراغی ماندگار فرزامی ، فاطمه سادات زنجانی به مربیگری شهرزاد شیخ صراف تیم دختران ایران را تشکیل می دهند. در رده دختران، روز دوشنبه سه نفر از دختران تنیسور کشورمان با قرعه استراحت رو به رو شده و ماندگار فرزامی با تنیسور کشور سوریه مسابقه خواهد داد.

سید امیر برقعی نماینده فدراسیون جهانی تنیس از کشورمان، ناظر این رقابت هاست.ضمن اینکه فرشاد صفتی و امیر همایون صدری مدیریت این مسابقات را عهده دار هستند. امین مهدویان به عنوان سرداور و امیرحسین موسوی، شایسته رحمتی و لعیا خیام باشی  به عنوان داور در این رقابت ها حضور دارند.

254 41 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =