۰ نفر
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

بی‌بی‌سی نوشت: سه زن که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به آزار و بدرفتاری جنسی متهم کرده بودند، خواهان تحقیقات کنگره درباره این موضوع شدند. در همین راستا کاخ سفید این اتهامات را "ادعاهای نادرست" خواند.

 

در همین حال خبرگزاری ایرنا به نقل از تارنمای هیل نوشت: 

بیش از دوازده زن، ترامپ را به سوء رفتار جنسی در طول کمپین انتخاباتی اش متهم کرده اند.
ترامپ گزارش ها در این زمینه را تکذیب کرد و کاخ سفید در یک موضع گیری رسمی این زنان را به دروغگویی متهم کرده است.

موضوع سوء رفتار جنسی در بحبوحه طرح اتهاماتی علیه سیاستمداران برجسته و مسئولان هنری آمریکایی درباره هتک حرمت یا سوء رفتار جنسی، مطرح شده است. «هاروی واینستین» تهیه کننده برجسته هالیوود، «کوین اسپایسی» ستاره هالیوود و کارگردان و «لوئیس سی کی» کمدین آمریکایی در میان کسانی هستند که متهم به سوء رفتار جنسی هستند.

به گزارش ایرنا، «ترنت فرنکس» عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی و در پی استعفای دو تن دیگر از اعضای کنگره به دلیل افشای سوء رفتار جنسی اعلام استعفا کرد.

«ال فرانکن» سناتور دمکرات نیز پیش از اعلام استعفای فرنکس، تحت فشار افکار عمومی و هم حزبی های خود اعلام کرد که ظرف چند هفته از سنا کناره گیری خواهد کرد.

همچنین، سه شنبه گذشته «جان کانیرز» با سابقه ترین عضو مجلس نمایندگان آمریکا پس از روبه رو شدن با اتهام های مشابه استعفای خود را اعلام کرد.

در پی استعفای این سه عضو کنگره آمریکا در پی رسوایی های اخلاقی، «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت از دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور خواست از مقام خود کناره گیری کند.

سندرز در پیامی توئیتری با اشاره به فایلی صوتی از سخنان ترامپ درباره سوء رفتارش با زنان، نوشت: رئیس جمهوری داریم که در نواری تایید کرد که به زنان تجاوز کرده است. امیدوارم که او به آنچه در حال روی دادن است توجه و به استعفا فکر کند.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    1 0
    هر سه این نفر تو مصاحبه هاشون تاکید کرده بودن که دوس دارن روزی به ایران بیان و پرایدو از نزدیک ببینن خصوصا اینکه جای پارک هم راحت واسش پیدا میشه و یک لیتر ضدیخ هم بیشتر نمیخواد
  • مجيد ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    2 0
    يعني اعدامشون نميكنن اينارو اي بابا نه حبسي نه حبس خانگي اي اونا اصلا هيجان ندارن ها