معرفی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه  پلدختر

طی مراسمی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدختر با حضور مسئولان استانی و محلی معرفی شد.

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ، فرماندار و جمعی از مسئولان و پاسداران شهرستان در محل حسینیه سپاه پلدختر برگزار شد .
سردار حبیب اله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در این مراسم اظهار داشت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 38سال شکل گیری به عنوان یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند امام راحل است که در اجرای فرامین مقام معظم رهبری از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره مظهر مقاومت و اقتدار نظام و برحسب وظیفه مسئولیت حراست از ارزش ها و آرمان های انفلاب اسلامی را بر عهده دارد و در این راستا تا پای جان ایستاده است .
وی با بیان این که ماموریت سپاه حفظ نظام و تقویت ارزش ها است ، افزود: سپاه پاسداران در گذشته خودکارنامه درخشانی دارد و همیشه با اقتدار در حفظ کشور و ارزش ها پای در رکاب بوده واز انجام وظیفه کوتاهی نکرده و سینه سپرکرده و خشم دشمن از همین است .
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: امروزه حرکاتی که در کشور بعضی افراد برای خدشه دار کردن سپاه مطرح می کنند مورد رضایت همه نیست و با روحیات و دغدغه های نظام سازگاری ندارد که در طرح تحریم جدید مجلس سنای آمریکا 419 نفر از 420 نفر نام سپاه رامطرح می کنند.
وی با بیان این که تضعیف هر کدام از ارکان نظام به ویژه سپاه تضعیف نظام است گفت:دشمن با هدف تضعیف جمهوری اسلامی سپاه را تضعیف و به آن حمله می کند زیرا از برخورد سخت و خشن سپاه می ترسد و هر جای دنیا که بروند سپاه آنها را رها نمی کند .
وی تصریح کرد: امام راحل فرمودند من از سپاه راضی هستم و هیچوقت نظرم بر نمی گردد که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این مسئله امروز نیز ثابت شده و هیچ ارگانی مطمئن تر از سپاه نیست .
سرهنگ علی ناصری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج پلدختر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوران مسئولیت خود اظهار داشت: در مدت یکسال مسئولیت و حرکت فرهنگی و جهادی در راستای مطالبات و ماموریت های مربوط به این نهاد مردمی در مسیر ولایت حرکت کرده و در جهت ایجاد وحدت ، جذب حداکثری و استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان تلاش شده که پیامدهای خوبی به دنبال داشته است .
وی با آرزوی توفیق برای سرگرد محمودوند در مسئولیت جدید افزود: از تمامی مسئولان و دستگاه ها اعم از فرمانداری ، دادگستری ، دادستان و کلیه ارگان هایی که در طی این مدت فرمانده ناحیه مقاومت بیسج در این شهرستان در پیشبرد اهداف و مسئولیت یاری نموده اند تقدیر می شود .
سرگرد محمد محمودوند فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج پلدختر اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همدلی بتوان در مسیر رویکرد بصیرتی و تربیتی شجره طیبه صالحین با محوریت پیشرفت همه جانبه شهرستان به ویژه در ابعاد فرهنگی و ترویج فرهنگ بسیجی تاثیر گذار باشیم .
در این مراسم با اهدا لوح تقدیر از تلاش و زحمات سرهنگ پاسدار علی ناصری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدختر تجلیل و سرگرد محمد محمودوند به عنوان فرمانده این ناحیه معرفی شد .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =