امحاء ۵۰ تن مواد غذایی، دارویی و آرایشی در لرستان

ایسنا نوشت:۵۰ تن مواد غذایی، دارویی و آرایشی در لرستان با حضور نمایندگان دستگاه مرتبط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان امحاء شد.

طی مراسمی با حضور نمایندگان دستگاه مرتبط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان در محل سازمان انبار تملیکی لرستان ۵۰ تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به قیمت یکصد میلیارد ریال امحاء شد.

در حاشیه این مراسم معاون رئیس کل دادگستری لرستان در جمع خبرنگاران گفت: پدیده زشت قاچاق کالا و ارز از طرفی باعث دلسردی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی، بیکاری جوانان و رکود اقتصادی می‌شود.

قاضی محمدتقی شاکرمی از برخورد قاطع دستگاه قضایی با قاچاقچیان کالا و ارز در استان خبرداد و افزود: مسئولان و متولیان امر برای جلوگیری از قاچاف کالا باید به سوی بروز شدن مبارزه با آن حرکت کنند زیرا که قاچاق کالا ضررهای زیادی به اقتصاد داخلی وارد می‌کند.

معاون دادگستری استان بیکاری را یکی از پیامدهای متفی کالا قاجاق عنوان کرد و با بیان اینکه قاچاق کالا دشمن اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: نیاز است فضای تبلیعات مناسبی ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی ایجاد شود تا مردم به سمت مصرف کالای تمایل پیدا کنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =