مصوبه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ایلام در خصوص عدم تمدید استانداری محمدرضا مروارید باعث ایجاد تنش در فضای سیاسی استان شده است و اکثر فعالان سیاسی در حمایت از استاندار موضع گیری های فراوان کرده اند. همچنین کمپینی 8 هزار نفره در حمایت از استاندار شکل گرفت. این مصوبه شورا توسط شانزده نفر از اعضا و یک نماینده ایلام در مجلس تصویب شده است و هفده مخالف دارد که یازده نفر از آنان در جلسه حضور داشته اند و شش نفر در استان حضور نداشته اند. برابر بودن موافقان و مخالفان نیز یکی از شبهات این مصوبه تنش زا بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهندس پروین خانمحمدی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام اظهار داشت: نظر به مصوبه اخیر شورای محترم سیاستگذاری استان ، ضمن حمایت قاطع و بی قید و شرط خود از عملکرد مثبت و قابل دفاع استاندار شریف استان ایلام که در گذر زمان، تاریخ بر شجاعت و توانمندی ایشان گواهی خواهد داد، اعلام می نمایم که تصمیم جمعی از همفکران در آن شورا نظر اکثریت اعضا نبوده و نخواهد بود.


وی ادامه داد: اینجانب با افتخار اعلام مینمایم که شخصا موافق ادامه مدیریت و تثبیت استاندار محترم ایلام بوده وخواهم بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد زیرا مهندسی و سناریو طراحی شده بعضی از دست اندرکاران این ماجرا که از سوی برخی مسئولان پایتخت نشین هم حمایت شده و اخیرا با اصولگرایان نیز نشست صمیمی داشته اند، را صحیح نمی دانیم.


نماینده مجمع زنان اصلاح طلب در ایلام گفت: ماجرا از جایی شروع شد که طراحان با تمهیدات خاص خود متن از پیش تهیه شده را بدون اعلام قبلی در دستور کار اعضای شورا قرار داده تا به خیال خویش نظر مساعد اکثریت شورا را بگیرند که این امری محال است. اینجا روی سخنم با دوستان و سیاسیون است و آن اینکه:"مگر تغییرات استانداران از اختیارات وزارت کشور و هیات دولت نیست ؟!! پس این مصوبه جز سهم خواهی چه میتواند باشد ؟!!


عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ایلام و معاون تبلیغات ستاد اصلاح طلبان دکتر روحانی اضافه کرد: بانیان و مجریان این طرح شکست خورده نه تنها به فکر توسعه استان نیستند بلکه با هدایت وراهبری یکی از اعضا مهم این شورا که درتهران است بدنبال مطامع شخصی و سهم خواهی اند و این با مرام و مسلک اطلاح طلبی در تضاد است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =