طرح توسعه پایدار چهارمحال و بختیاری تهیه می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح توسعه پایدار استان به تفکیک شهرستان های 9 گانه از طریق انتخاب شرکت مشاور مطالعه، تهیه و تدوین می گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی در نشست با تعدادی از اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: کشاورزی، گردشگری، دامداری، صنعت و تجارت از مهمترین برنامه های افق توسعه استان محسوب می شود.
وی آب و خاک را به عنوان کانون اقتصاد مقاومتی در ایران دانست و افزود: استفاده صحیح از آب و خاک باعث جلوگیری از واردات و فاصله از اقتصادد غیرمقاومتی می شود.
عباسی تصریح کرد: برای توسعه چهارمحال و بختیاری برنامه های گوناگونی براساس معیارهای قانونی، علمی و کارشناسی طراحی و اجرایی می گردد.
وی بیان داشت: همدلی، تعامل و وحدت رویه موجود بین نیروهای سیاسی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و قشرهای مختلف از مهمترین مزیت های چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند توسعه همه جانبه و پویا است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش برای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این استان از اولویت های مهم مدیریت عالی استان به شمار می رود.
وی عنوان داشت: به همین منظور در خصوص کاهش نرخ بیکاری به معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیشنهاد داده شد تا مبلغی در بودجه سال 1397 یک ردیف اختصاصی برای استان های دارای آمار بیکاری اختصاص یابد تا به میانگین کشوری برسند.
عباسی اظهار کرد: افزایش رضایتمندی عمومی و تسریع در روند توسعه بخش های مختلف نیازمند بهره مندی از توان بخش خصوصی در طرح های متفاوت محسوب می شود.
وی ادامه داد: به همین منظور تعریف زنجیره تولید، افزایش ارزش افزوده تولیدات، صادرات و واردات محصولات بایستی با سرعت صورت گیرد.
گفتنی است، در این نشست تعدادی از اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در چهارمحال و بختیاری دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =