ایسنا نوشت: مشاور رییس جمهور در امور زنان پس از پایان بازی تیم‌ ‌ملی فوتسال زنان ایران و ایتالیا گفت: برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیاز به چارچوب و تدابیر لازم است.

معصومه ابتکار پس از بازی دو تیم‌ ‌ملی فوتسال زنان در جمع خبرنگاران درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها، بیان‌ کرد: آیین‌نامه‌ای تصویب شده است تا شرایط برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها تسهیل و این امر امکان پذیر شود. یکسری چارچوب و تدابیری برای انجام این کار لازم است تا شرایط حضور زنان در ورزشگاه‌ها مهیا شود.

او در ادامه‌ با اشاره به حضور زنان در سالن‌های ورزشی بیان‌ کرد: زنان در گذشته در شهرستان‌ها در سالن های ورزشی حضور داشتند، اما باید برای حضور آنها در ورزشگاه‌ها چاره اندیشی کنیم.

ابتکار در ادامه‌ در پاسخ به این که محدودیتهای موجود برای حضور زنان خبرنگار و تماشاگران در بازی ایران و ایتالیا زیاد بود و این کمکی به پیشرفت ورزش زنان نمی‌کند، بیان‌ کرد: نگرانی‌ها بیشتر بابت تصویربرداری و عکسبرداری از بازی بود. ما باید قدم به قدم به جلو حرکت کنیم و نباید از این بابت نگرانی وجود داشته باشد. مهم این است که با سیاست جلو برویم. نگران نباشید، مهم این است که با سیاست گام برداریم و در چارچوب‌ها، موازین و مقررات پیش برویم. مسابقه امروز نیز مسابقه خوبی بود و دستاورد خوبی برای تیم‌ ‌ملی فوتسال زنان داشت.

42234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
    1 0
    مثلا برای شروع, یک سری بنرهای تبلیغاتی بگذارید در راستای ادب و احترام به حضور بانوان و چشم پاک داشتن وخلاصه همه چیزهاییکه معمولا ما تو جامعه و رسانه ندیدیم واستفاده از یک سری احادیثی که معمولا به مردم گفته نمیشه وجمله و تصویرهای ساده و مفهومی.باتکرار میره تو ناخودآگاه آدما وتاثیرشونو تو زبون و روی رفتار میذارن بالاخره. حالا تازگیا یه اتفاقای خوبی داره میفته توسطح شهر مثل اینکه تازه فهمیدن باید برای حفظ نوامیسشون روی فرهنگ آقایون بیشتر کارکرد تامحدود کردن بانوان.ورزشگاه نمایشگر بزرگ داره, قبل و بین بازی خیلی خوب میشه ازش استفاده کرد.نمونه ای ازعقب ماندگی جامعه:گواهینامه موتوربه بانوان ندادن وبازداشت خانمای موتورسوارو خیل پسربچه های دبیرستانی به سن قانونی نرسیده که به خانماو قانون پوزخندمیزنن.
  • بی نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
    0 1
    ملت دار از گرسنگی میمیره دولت تو فکر رفتن زنان به ورزشگاهه
  • بی نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
    0 0
    شعار دادن که سخت نیست