تسنیم نوشت: مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: راهبرد منطقه آزاد چابهار اجرای تورهای ارزان قیمت ویژه اقشار کم درآمد و به ویژه بازنشستگان کشوری است.

طاهره شهرکی  در چابهار با اشاره به اجرای تورهای گردشگری بازنشستگان در چابهار، اظهار داشت: در پی توافق و تعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با سایر بنگاه‌های اقتصادی در حوزه توریسم، منطقه آزاد چابهار و سواحل مکران به کانون اصلی گردشگری در جنوب و ورود تورهای بازنشستگان در کشور تبدیل شده است.

وی با اشاره به راهبرد منطقه آزاد برای اجرای تورهای ارزان قیمت ویژه اقشار کم‌درآمد در چابهار افزود: با توجه به ظرفیت‌های بکر و طبیعی منطقه جامعه هدف ما در وهله اول برای اجرای تورهای ارزان قیمت بازنشستگان کشوری هستند.

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار با اشاره به ورود 700 بازنشسته کشوری به چابهار از ابتدای سال جاری تاکنون تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار با تبیین الزامات توسعه گردشگری، سرمایه‌گذاری قابل توجهی را در حوزه زیرساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی گردشگری انجام داده که از جمله آن می‌توان به اخذ مجوز ساخت ترمینال فرودگاه کنارک و ایرلاین منطقه آزاد، صدور مجوز ساخت 5 هتل جدید، پروژه بزرگ توریستی و تجاری "رویال صدف" و راه‌اندازی مراکز جدید تفریحی اشاره کرد.

به‌گفته شهرکی با سرمایه‌گذاری روی زیرساخت‌ها، شرایط لازم جهت حضور سرمایه‌گذاران و تحقق برنامه‌های مشارکتی با بخش خصوصی فراهم می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =