سایت فوتبال ایران نوشت:

قاسم دهنوی به خاطر غیبت در بازی با راه آهن، از سوی کمیته انضباطی باشگاه ذوب آهن، با جریمه 500 میلیون ریالی مواجه شد. البته مسئولان باشگاه حکم اخراج را هم در صورت تکرار این رفتار، برای دهنوی در نظر گرفتند.
دهنوي در این خصوص می گوید:« قبول دارم که رفتارم درست و حرفه ای نبود اما مدیران باشگاه باید در برخی مواقع هم بازیکنان را درک کنند. من آن روز به لحاظ روحی شرایط خیلی بدی داشتم و قطعا اگر بازی هم می کردم نمی توانستم در زمین حتی یک قدم هم بردارم چون حالم خیلی بد بود. مستحق این بودم که جریمه شوم اما نه 50 میلیون تومان. به هر حال نامه ای را به کمیته انضباطی باشگاه داده ام تا شاید این مبلغ کاهش پیدا کند. دیگر هم چنین رفتاری را تکرار نمی کنم چون اصلا دوست ندارم اخراج شوم. برای خودم بد است که از تیم اخراج شوم.»
ذوب آهن این هفته در اصفهان پذیرای استقلال خواهد شد. دهنوی با اشاره به این بازی ادامه مي دهد:«از شانس بد ما، استقلال در یک وضعیت بد به ذوب آهن رسید. این تیم دو هفته است که ناکام مانده و قطعا برای پیروزی به اصفهان خواهد آمد. شاید اگر این تیم در بازی گذشته اش به پیروزی رسیده بود، کار ما برای کسب یک نتیجه ایده آل راحت تر می شد. این هم از بخت و اقبال بد ذوب آهن است! در هر صورت برای اینکه از بحران خارج شویم، باید مقابل استقلال به نتیجه ای خوب دست پیدا کنیم. پیروزی در این دیدار می تواند سکوی پرتاب ما شود پس باید نهایت تلاش مان را برای شکست استقلال به کار بگیریم.»
این بازیکن در پایان می گوید:« انگیزه زیادی برای این بازی دارم. نه به این خاطر که زمانی بازیکن پرسپولیس بودم بلکه به این دلیل که دیگر تحمل ندارم تیمم را در این وضعیت ببینم. حق ذوب آهن این نیست و باید تیم را از این شرایط خارج کنیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =