یکی از کاربران خبرآنلاین در کامنتی پیشنهادی به رئیس جمهور فرانسه برای کنترل گروه تروریستی داعش ارائه کرد.

فرانسه که در چند سال اخیر به حامی اصلی گروههای تروریستی در سوریه بدل شده بود تلاش می کند دست خود را از خون مردم سوریه پاک کند.
در چند سال اخیر، مبارزه با دولت قانونی بشار اسد بهانه فرانسوا اولاند برای تجهیز معارضان سوری و تروریست ها بوده است.
فرانسوا اولاند در جمع دیپلمات های فرانسوی دستور تسلیح معارضان سوری به بهانه مبارزه با داعش و کمک به گروههای مسلح در سوریه را صادر کرده است. رییس‌جمهور فرانسه گفت: احتمال دارد از ایران برای شرکت در کنفرانس بررسی چگونگی مقابله با داعش و به‌کارگیری اقدامی مشترک برای مقابله با آن دعوت به‌عمل آورد.
همین پیشنهاد باعث شد یکی از کاربران خبرآنلاین در کامنتی بنویسد: «یکی از راههای مبارزه با داعش این است که فرانسه ارسال کانتینر کانتینر سلاح و مهمات به سوریه که در نهایت به دست داعش میرسند را متوقف کند.» 

احتمال دعوت فرانسه از ایران برای شرکت در کنفرانس چگونگی مقابله با داعش

بر اساس نظرسنجی‌هایی که در ۴ کشور نسبت به حمایت مردم از اقدامات گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه انجام شده، 16 درصد فرانسوی ها گفته‌اند که از داعش حمایت می‌کنند.
بر اساس نظرسنجی‌هایی که از مردم در آلمان، فرانسه و انگلیس انجام شده، اگرچه اکثریت مردم گفته‌اند که حامی اقدامات داعش نیستند اما تعداد اقلیتی نیز گفته‌اند که از این گروه حمایت می‌کنند.
نگران‌کننده‌ترین و شگفت‌آورترین درصد مربوط به فرانسه بوده و در این کشور از هر شش نفر یک نفر گفته است که از داعش حمایت می‌کند. این یک آمار وحشتناک است و این میزان حمایت با جوان‌تر شدن پاسخگویان افزایش می‌یابد. این آمار از آن جهت نگران کننده می‌شود که تعداد هرچه بیشتری از اروپایی‌ها دیگر به ابراز حمایت‌شان از داعش بسنده نکرده و در عمل به سوریه و عراق سفر می‌کنند تا به داعش بپیوندند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    بشاراسد کجاش دولت قانونیه فقط یک عده اقلیت ازش حمایت کردن
    • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
      بیش از 80 درصد مردمش رای دادن بهش دوباره .اگه بگیم خیلی انتخابات کاملی نباشه از خیلی از این حکومت های عرب بادیه نشین بهتره
    • ملت ایران IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
      کاملا قانونیه با اکثر ارا....تو اینجا جات گرم و امنه داری نظر بیخودی میدی.
    • محمد RO ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
      زمانی صدام هم توی انتخاباتی نمایشی 99 درصد آرا رو به خودش اختصاص داده بود
    • کپی رایت EU ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
      38 25
      آقا محمد من چند وقت پیش این حرف رو زدم اما انتخابات سوریه با ناظرای بین المللی برگزار شد و صحتش سازمان ملل تایید کرد . اما صدام خودش میبرید خودشم می دوخت حرف دیگران بیخود تکرار نکن
    • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      13 11
      بشار اسد خیلی بهتر از داعش هست من هم قبول دارم ولی 10 میلیون نفر از مردم سوریه در خازج و داخل کشور اواره هستند یعنی نصف مردم سوریه چطوری 80 درصد در انتخابات شرکت کردند ؟
  • joker A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    246 8
    به خاطر اینه که مردمی که در فرانسه هستن خیلی هاشون از کشور الجزایر هستن و امکان داره به خاطر همین موضوع با داعش موافق باشن .
  • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    رييس جمهور فرانسه از نظر هوش و ذكاوت سياسي حتي به گرد پاي هم قطاران الماني و انگليسيش هم نيست اون در حوزه كاريش هم مثل زندگي خصوصيش سوتي زياد ميده
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    نمیدونستم کامنت کاربران خبرآنلاین انقدر مهم باشه. والا ما کلیک امنت در مورد مسائل مملکت خودمون دادیم هیچ مسئولی حتا یه اشاره هم نکرد
  • بی نام A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    90 3
    20 درصد مردم فرانسه مسمان و عموماً مهاجر افریقایی از تونس و الجزایر و مراکش هستند. بنابراین مو بورها علقه و صنمی با داعش ندارند آنجا که تخم و ترکه همین داعش هستند که حمایت می کنند. همان لیبیایی، همان تونسی، همان مصری و همان مراکشی... مطلع باشید.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    25 0
    باید دید داعش از نظر اونا چیه