مهر نوشت:

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از افتتاح مراکز کنترل خشم همزمان با آغاز هفته جوان در خرداد ماه خبر داد و گفت: بر اساس توافق های انجام شده با سازمان نظام مشاوره، 50 روانشناس برای فعالیت در مراکز مشاوره ازدواج گزینش و انتخاب شده اند.
دکتر محمود گلزاری با بیان این مطلب گفت: در جلساتی که طی چند روز گذشته با سازمان نظام مشاوره و روانشناسی برگزار کرده ایم، خوشبختانه مشکلات حل شد و بن بست بین وزارت ورزش و جوانان و این سازمان از بین رفته است.

او گفت: بر اساس توافق های انجام شده با سازمان نظام مشاوره، 50 روانشناس برای فعالیت در مراکز مشاوره ازدواج گزینش و انتخاب شده اند و قرار است وظایف و عملکرد آنها در یک گردهمایی دو روزه که تادو هفته آینده تشکیل می‌شود مشخص و اعلام شود.
وی درباره شرایط تمدید مجوز مراکزی که پیش از این مجوز خود را از سازمان ملی جوانان دریافت می‌کردند گفت: مجوز این افراد از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره باید به روز و تمدید شود که تاکنون یکصد مجوز از سوی این سازمان به روز شده است.

معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش همچنین درباره فعالیتهای این وزارتخانه برای ساماندهی سازمانهای مردم نهاد (سمن ) گفت: در حال حاضر اصلاح شیوه نامه تاسیس سازمان های مردم نهاد را در دستور کار خود قرار داده ایم. متاسفانه در سالهای گذشته سخت گیری‌های بسیاری به سمن های حوزه جوانان شده است بطوریکه در حدود 70 درصد آنها غیر فعال شده اند.

او ادامه داد: در تلاشیم با اصلاح شیوه نامه تاسیس سازمانهای مردم نهاد، دوباره فعالان این حوزه را تشویق به ادامه کار کنیم، چرا که گسترش فعالیت سمنها گام بلندی است برای تحقق اهداف وزارتخانه در حوزه جوان. باید تلاش کنیم با برداشتن موانع سخت قانونی، تقویت سمن ها و حمایتهای هدفمند و برنامه‌ریزی شده از جوانان، آنها را توانمند و به انجام فعالیت‌های اجتماعی ترغیب کنیم.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد اكبري سمن پارس فرهنگ لرستان IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    آقاي گلزاري بيش از 70 درصد سمن ها را دردوره قبل زمينگير كردند و سرمايه اجتماعي كه هيات موسس آنها بوده اند را منفعل لذا درخواست داريم هيات موسس ها را مجال دهيد سمن ها را با حمايت شما فعال كنند