دیدیه دروگبا با امضای قراردادی یکساله به جمع آبی پوشان لندنی پیوست.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ ديديه دروگبا ستاره سابق چلسي كه سال 2012 بعد از قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا اين تيم را ترك كرده بود، جمعه شب با امضاي قراردادي يكساله دوباره به جمع آبي پوشان ملحق شد. جالب اينجاست كه او در سال 2004 با تصميم ژوزه مورينيو به چلسي پيوست و حالا بعد از 10 سال مجددا شاگرد آقاي خاص در اين تيم مي شود.

دروگبا بعد از بازگشت به چلسي گفت: «تصميم آساني بود. من نمي توانستم فرصت كار كردن دوباره با مورينيو را رد كنم. همه از رابطه خاصي كه من با اين باشگاه دارم باخبر هستند و اينجا هميشه براي من مثل خانه است.»

او ادامه داد: «اشتياق من براي پيروزي هنوز همان است و به دنبال فرصتي مي گردم تا به اين تيم كمك كنم. براي شروع اين بخش از زندگي حرفه اي خود هيجان زده هستم.»

ديديه دروگبا پيش از اين 341 بار پيراهن چلسي را بر تن كرد و 157 گل را در اين تيم به ثمر رساند. او همچنين همراه با چلسي سه عنوان قهرماني ليگ برتر، چهار جام حذفي و دو جام اتحاديه را به دست آورد و يك بار هم ليگ قهرمانان اروپا را فتح كرد.

بعد از سسك فابرگاس، ديگو كاستا و فيليپه لوئيس اين چهارمين خريد تابستاني چلسي به شمار مي رود.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    25 2
    دروگبا دروگبا روژه میلای آفریقایی
  • بی نام A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    12 17
    مورینیو با این سبک آوردن یه سری بازیکنان خاص و نورچشمی درجا میزنه و به مقام های بیشتری دست نخواهد یافت ...این روش،روش مربیان ایرانیست ...
  • بی نام JP ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    12 4
    10 سال؟
  • محمد ح م تلوری A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    33 1
    من طرفدار آرسنالم ولی انصافا دروگبا بازیکن قابلیه
  • اِدِن A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    9 5
    البته لوکاکو، پاسالیچ، داویا و همچنین کورتوآ که قرضی اتلتیکو بود هم خریداری شدند. عشق است خوزه کع تا دید فرانکی رفت دروگبا رو آورد که جای خالیش کمتر به چشم بیاد. با این ترکیب پلسی این فصل مدعی اصلی حداقل دو جام هست..