اشتباهی که به نفع هواداران تمام شد/ فروش پیراهن یونایتد با کمتر از نصف قیمت!

یک اشتباه از سوی مسئولان سایت منچستریونایتد باعث شد تا پیراهن های فصل جدید این تیم با حراج 60% و به قیمت 28 یورو به فروش برسد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ هواداران یونایتد که روز جمعه به وب سایت رسمی این باشگاه مراجعه کردند، با سورپرایز جالبی روبرو شدند. تخفیفی 60 درصدی برروی پیراهن فصل جدید منچستریونایتد. یعنی آنها می توانستند پیراهن هایی که 70 یورو قیمت دارد را به قیمت 28 یورو خریداری کنند.

حدود 4 هزار هوادار خوش شانس یونایتد قبل از آنکه سران باشگاه متوجه این اشتباه شوند، پیراهن های تیم محبوبشان را به قیمت 28 یورو خریداری کردند. سران باشگاه انگلیسی بلافاصله بعد از اطلاع از این مشکل از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کردند که این تخفیف در واقع اشتباه از سوی شرکتی بوده که مدیریت فروشگاه مجازی باشگاه را در دست دارد. بلافاصله این اشتباه برطرف شد ؛ اما باشگاه یونایتد در همین زمان کوتاه ضرری 250 هزار یورویی را متحمل شد.

طبق اعلام اینترنشنال بیزنس تایمز، سران یونایتد، فروش پیراهن به قیمت 28 یورو به 4000  هوادار تیم را کنسل نکرده اند. سخنگوی باشگاه منچستر یونایتد به رسانه های خبری گفت:« این تخفیف، در پی یک اشتباه روی سایت رفته و حالا دیگر خبری از این تخفیف نیست ولی باشگاه منچستریونایتد تضمین می کند که کسانی که پیراهن تیم را به قیمت 28 یورو خریداری کرده اند، این پیراهنها را تحویل خواهند گرفت.»

امسال آخرین سالی است که پیراهن یونایتد با آرم نایکی به فروش می رسد. در اوایل ماه جولای بود که سران یونایتد قراردادی فوق العاده را با کمپانی آدیداس به امضا رساندند و این کمپانی آلمانی در ازای قرارداد ده ساله اش با شیاطین سرخ، سالی 95 میلیون یورو به سران این باشگاه پرداخت خواهد کرد که در کل رقم این قرارداد 950 میلیون یورو خواهد بود. این رقم سه برابر رقمی است که تا پیش از این نایکی به یونایتدی ها می پرداخت و دو برابر رقم قرارداد آدیداس با رئال مادرید( سالانه 40 میلیون یورو) و سه برابر رقم قرارداد نایک با باشگاه بارسلونا (سالانه 30 میلیون یورو) است.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    26 5
    عشق است شياطين سرخخخخخخخخخخخخخخخ
  • داریوش A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    62 0
    مطمئن باشین اگه ایران بود باشگاه 28 تا که میگرفت سریع قیمت رو اصلاح میکرد و میگفت باید مابقی پول پرداخت بشه و پول پرداختی مسترد نمی شود 28 یورو