قرار بود که پنجشنبه رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین با آلخاندرو سابه‌یا سرمربی آلبی سلسته در مورد آینده او روی نیمکت تیم ملی این کشور به گفتگو بپردازد ولی این دیدار انجام نشد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ طبق اعلام رسانه های آرژانتینی این قرار ملاقات که برای عصر روز پنجشنبه تعیین شده بود لغو گردید.  سابه یا انرژی لازم برای هدایت تیم ملی آرژانتین در مسیر جام جهانی 2018 را در خود نمی بیند اما گروندونا تلاش زیادی دارد تا او را برای ماندن در پستش متقاعد کند.

سه شنبه گذشته سابه یا در کنفرانسی خبری شرکت و اعلام کرد که هنوز تصمیمش را نگرفته.اما گروندونا در این باره گفت:« این تصمیمی است که سابه یا باید بگیرد.اما خواسته آرژانتینی ها و اتحادیه فوتبال این کشور این است که سابه یا به فعالیتش ادامه دهد و درهمین راستا پلن و برنامه «بی» و گزینه ای برای جانشینی سابه یا وجود ندارد.»

روزنامه اوله با اشاره به لغو جلسه روز پنجشنبه نوشت:« دیدار رودرروی سابه یا با گروندونا در روز پنجشنبه انجام نشد و سرمربی گفته که انرژی زیادی ندارد.» گروندونا هم در صحبت هایی اعلام کرده که خود سابه یا هم از آینده اش خبر ندارد و این جلسه ممکن است در روزهای آتی برگزار شود.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =