در آستانه ماه محرم جلد اول تفسیر حکیم تالیف مفسر شناخته شده کشورمان استاد حسین انصاریان منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالعرفان گفت: در آستانه ماه محرم جلد اول اثر ارزشمند و گرانسنگ تفسیر حکیم اثر مفسر گرانقدر حضرت استاد حسین انصاریان شامل تفسیر سوره حمد و آیات 1 تا 39 سوره بقره توسط مرکز نشر دارالعرفان از چاپ خارج شد.

این روابط عمومی افزود : تفسیر حکیم اثر جدید استاد انصاریان است که در پرتو عنایات حق در 30 جلد تالیف و منتشر خواهد شد. 8 جلد این اثر تالیف شده که در موسسه فرهنگی دارالعرفان در حال ویرایش و تحقیق و آماده سازی است که انشاءالله در ماه های آینده به زیور طبع آراسته خواهد شد.

 روابط عمومی دارالعرفان اضافه کرد: طبق آنچه در مقدمه این اثر آمده است سیاق این تفسیر متفاوت با تفاسیر دیگر قرآن است و طبق نظر مولف گرانقدر آن، با بررسی جنبه های مختلف علمی، به گونه ای که مرهمی بر دردهای جامعه و جلوه ای از نکته های جامع و دقیق قرآن برای اهل علم باشد به رشته تحریر درآمده است.

در این تفسیر بر خلاف شیوه متداول بسیاری از تفاسیر که به بحث های لغوی و یا ادبی و دیگر موضوعات بسیار پرداخته شده است، ضمن دقت نظر در این گونه مباحث برای مفهوم گیری از آیات، به بحث های کلیدی آیات قرآنی که در حقیقت هدف نزول این کتاب آسمانی است پرداخته شده است.

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =