سامان عبدولی و داود اخباری به مدال نقره و برنز اوزان 59 و 85 کیلوگرم رقابت های کشتی جایزه بزرگ فیلا رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی در دور نخست با نتیجه 3- 2 از سد اورخان احمداف از آذربایجان گذشت وی در دور بعد با نتیجه 3- 2 اوتا شینیبو از ژاپن را مغلوب کرد. عبدولی در دور سوم الکساندر کوستادینوف از بلغارستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله کامران ممدوف از آذربایجان را با نتیجه یک بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. عبدولی در این دیدار مقابل طالح ممدوف از آذربایجان با نتیجه 3- 1 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.
در وزن 85 کیلوگرم داود اخباری در دور اول مقابل ایلیا اودویدچنکو از روسیه با نتیجه 8- صفر پیروز شد وی در دور بعد با نتیجه یک بر صفر مغلوب سامان طهماسبی از آذربایجان شد و با توجه به حضور طهماسبی در دیدار فینال، اخباری به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه آمر هرستانوویچ از اتریش را با نتیجه 11- 2 شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. اخباری در این دیدار با نتیجه 6 - 1 پاتریک زابو از مجارستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.
در وزن 71 کیلوگرم محمد توسلی در دور اول با نتیجه 8 - 2 میت نمس از صربستان را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 10- 5 دیمیو ژادرایف از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله با نتیجه 7- 2 مغلوب رسول چونایف از آذربایجان شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 4- 1 مغلوب رستم علی اف از آذربایجان شد و به مقام پنجم رسید.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =