زندگی شهری خالی از مشکل نیست، اما نکته اینجاست که بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجا مراجعه کنند یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند.

قصد داریم پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان باشیم و البته نهایت تلاشمان را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندیم. از این به بعد می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت یا نظر برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .
خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.

- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميد ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    سلام متاسفانه بنده يكى از بزرگترين مجموعه هاى پرورش شترمرغ در ايران را با سرمايه شخصى خود با ١٠/٠٠٠/٠٠٠/٠٠٠تومان و١٠٠٪ پيشرفت فيريكى احداث كرده ايم ولى براى سرمايه در گردش مانده ايم:به اين ميگويند حمايت أزتوليد؟؟؟؟
  • بهروز شایگان IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    يکي از ارزوهاي انسان شهرنشين داشتن جاييست که انرا بکارد و اباد کند و اوقات فراغتش را در ان سپري کند . ديروز بدنبال اين ارزو کلي گشتم عاقبت دريافتم که هر سازماني و هر نهادي و هر عضوي از اعضا شوراهاي حل اختلاف زنبيلش را روي تکه اي از زمين گذاشته و بي هيچ دليلي انرا مالک شده و متاسفانه اگر کسي که به جايي وصل نيست امروز بخواهد به ارزويش برسد بايد باج انرا به کساني بدهد که با دسترسي پشت پرده به اطلاعات ثبت اسناد زنبيلشان را همه جا گذاشته اند . با کمي تعمق دريافتم اين مطلب بدون وجود ارتباطات واسطه ها با منابع قدرت ممکن نيست علي ايحال پيشنهادات مفيدي براي اصلاح وضع موجود دارم که ميتواند باعث دلگرمي بيشتر ملت و حس اعتماد به نظام گردد . .
  • دانشجويان دانشگاه فرهنگيان ورودي سال ٩٣ A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    خبر لطفا پیگیری کنید دیگه ما ارتروز انگشت گرفتیم بس که نوشتیم پیگیری کن مشکل استخدام ورودی های 93 .از نهاد مایندگیمقام معظم رهبری به ما گفتن مشکل شما بخاطر اختلاف نظر در شیوه جدبه.میشه از مسولین اموزش پرورش بگرسید که ایا فکر نمیکنن برای اختلاف نظر یکمی دیره؟؟؟؟؟؟؟؟12000 نفر یال 93 و در حال حاضر نزدیک 6000 نفر سال94 پذیرش داشتن و در حالی که تو دفترچه انتخاب رشته نوشتهدانشجویان پذیرفته شده قبل از ورود به دانشگاه باید تعهد محضری بدنما زمان دقیق ردن حکم را می خواهیم این را به گوش مسولین برسانید لططفا..........ممنون البته اگه پیگیری کنید
  • وحید IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    با سلام بنده نیروی شرکت خصوصی در مخابرات هستم و8 سال سابقه دارم واز سال اول که مشغول به کار شدم در دادن حقوق به ما اجحاف میشد وهمیشه 3 یا 4 برابر کمتر حقوق از نیروهای رسمی با حداقل دستمزد قانون کار حقوق میگرفتیم و چرا من با تحصیلات بالا و تخصص باید الان 1 میلیون بگیرم با دو تا بچه و مستاجری و حال نیروی حتی غیر متخصص رسمی چند برابر ما حقوق بگیرد.ایا این برده داری نیست؟
  • مرتضی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام وخسته نباشیدخدمت خبرانلاین ازتون خواهش میکنم که موضوع استخدام وحقوق دانشجویان ورودی93دانشگاه فرهنگیان روازمسوولین اموزش وپرورش بویژه اقای فانی پیگیری کنید،لطفاپیامم رودرج کن
  • مرتضی A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    با سلام. من تو طرح خرید سربازی ثبت نام کردم .سابقه فرار داشتم تاریخ فرارمو نظاموظیفه گفت بیارید از یگان تون منم اوردم دادم نظام وظیفه 10خرداد الان نزدیک 52روزه منتظر پیامک هستم بگید تکلیف اونایی که سابقه اعزام فعال دارن نامه ناریخ فرارشون دادن نظام وظیفه کی براشون پیامک میاد برای واریز خسته شدیممم یه خدا الان 52روزه منتظرم از زمانی که نامه دادم نظام وظیفه
  • ریحان A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    0 0
    مشکل من اینست که چرا د مورد ریختن زباله و ته سیگار و چوب بستنی و غیره در خیابان توسط عابرین و سواری ها هیچ نوع فرهنگ سازی نمیشه؟ چرا هیچ نوع جریمه ای برای این کار زشت نیست؟ به نظرم باید گروه هایی تشکیل بشه و با ون راه بفتن تو خیابان و ضربتی هر کسی رو که آشغال میریزه دستگیر کنن یا بهش تذکر بدن یا بهش یه شاخه گل بدن . به خدا اینم نوعی امر به معروف و نهی از منکر.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    0 0
    سلام چرا معوقه فروردین بازنشستگان را واریز نکردند گزارشی تهیه فرمایید