تنها سفیدپوست معروفی که حاضر به حمایت از تارانتینو است!

عدم حمایت سلبریتی‌های سفیدپوست از تارانتینو باعث حیرت کارگردان «فارنهایت 11/9» شده است. مایکل مور اعلام کرد که تنها سلبریتی سفیدپوستی است که از تارانتینو حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مایکل مور در یک مصاحبه با نشریه هالیوودریپورتر با اشاره به فشار رسانه‌ها و تهدید‌های پلیس علیه کوئنتین تارانتینو گفت : «آیا در این شهر یا صنعت فیلم‌سازی هیچ سفیدپوستی از تارانتینو پشتیبانی کرده است؟»

فیلمساز مستند برنده جایزه اسکار گفت که شرکت تارانتینو در تظاهرات اعتراضی علیه خشونت پلیس خارق‌العاده بوده است، و اینک زمان اعلام حمایت از این کارگردان است. مور در این باره گفت : «چند روز پیش از این با خودم گفتم، از تارانتینو حمایت خواهم کرد.»

کارگردان «جنگ بعدی کجاست» پنجشنبه یک عکس از حضور تارانتینو در تظاهرات یاد شده را در کنار پیام حمایت خود از این کارگردان در اینستاگرام منتشر کرد.

تارانتینو پس از آن تظاهرات اعلام کرده بود که حرف‌هایش به شیوه‌ای نادرست تفسیر شده و منظور او این نبوده که تمام پلیس‌ها قاتل هستند، اما مایکل مور اعتقاد دارد که کارگردان «هشت نفرت‌انگیز» از همان ابتدا به روشنی و بادقت سخن گفته است. مور گفت : «پلیس شخصی را دستگیر می‌کند و آن فرد در فرایند بازداشت شدن به گمانم 13 بار فریاد می‌زند که نمی‌توانم نفس بکشم تا اینکه در نهایت بار چهاردهم دیگر قادر به گفتن جمله نیست چونکه دیگر نمی‌تواند نفس بکشد. اگر من این کار را با شما بکنم، احتمالا مرا قاتل خطاب خواهید کرد. من فکر نمی‌کنم که حق انجام این کار را داشته باشم.»

هفته گذشته جیمی فاکس بازیگر سیاه‌پوست سینما در مراسم جوایز فیلم هالیوود از تارانتینو حمایت کرده و از او خواسته بود که به بیان حقیقت ادامه دهد.

علاوه بر آن اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا در جنوب کالیفرنیا نیز با انتشار یک بیانیه ضمن دفاع از کارگردان «هشت نفرت‌انگیز» حرکت او را درست خوانده بود.

منبع : هالیوودریپورتر / 7 نوامبر

57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =