روکش آسفالت بزرگراه اصلی غرب پایتخت نو می‌شود تا در فصل بارندگی مشکلات آب‌گرفتگی و ترافیک در تهران به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همه ساله با نزدیک شدن به فصل پربارش، شهرداری تهران در معرض آزمون سختی قرار می گیرد. بارندگی باعث آب گرفتگی معابر و کندی رفت و آمد شده و از این رهگذر، مشکلات زیادی برای شهروندان به وجود می آید. برای همین شهرداری تهران در ابتدای استقبال از فصول پرباران، تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار می گیرد. امسال نیز به سنت سالهای اخیر به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه و پیشگیری از بروز آبگرفتگی تراش و روکش آسفالت بخشی از بزرگراه شهید نواب صفوی و خیابان قزوین در محدوده منطقه 10 شهرداری تهران انجام شده است.
در این راستا شهردار منطقه از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در بخشی از بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان قزوین و سایر معابر اصلی منطقه خبر داد.
سهیلا صادق زاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر میدانی و احصا نواقص و مشکلات موجود گفت : به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات، سهولت در بهبود تردد وسایل نقلیه و همچنین جلوگيري از بروز آب گرفتگي معابر در هنگام بارش نزولات آسمانی عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت شبانه در سطح معابر اصلی منطقه در حال اجراست.
او اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت را حائز استانداردهاي مطلوب برشمرد و گفت: مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی حدفاصل خیابان بریانک تا خیابان دامپزشکی به طول 8 هزار و 800 متر مربع در دست آسفالت ریزی است.
او گفت: بخش هایی از خیابان جرجم به طول 3هزار متر مربع، خیابان جیحون تقاطع برادران شهید عرب در حال اجرای تراش و روکش است همچنین خیابان قزوین از پل امامزاده معصوم (ع) تا سه راه اذری نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی می شود.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =