پویول می گوید پیدا کردن مدافع سخت است به خصوص برای بارسلونا.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس پویول، مدافع پیشین بارسلونا و «دست راست» حال حاضر زوبی زارتا، مدیر ورزشی بارشگاه در گفت و گو با سایت فیفا در مورد موضوع مختلف حرف زده. یکی از مهم ترین سوژه های این گفت و گو ماجرای لوئیس سوارس، مهاجم جدیدالورود بارسا و محرومیت 4 ماهه اش از بازی بود: «حرکت سوارس اصلا قابل توجیه نیست اما در بعضی از لحظات آنقدر فشار روی بازیکن زیاد می شود که ممکن است اتفاقاتی از این دست بیفتد. اما در هر صورت سوارس مرتکب خطا شده. » او در ادامه در رابطه با تأثیری که حضور  این ستاره اروگوئه ای در بارسا خواهد داشت هم حرف زد: «سوارس بازیکن بسیار بزرگی است. او اهل رقابت است  و گل هم زیاد می زند. به نظر من او می تواند خیلی چیزها به خط حمله تیم ما که البته همین الان هم در نوع خودش کیفیت بالایی دارد، اضافه کند. با لوئیس تیم ما قوی تر خواهد شد.»

برای ما سخت تر است

پویول علاوه بر این به نیاز بارسا به داشتن یک مدافع میانی اشاره کرده و گفته باشگاه الان در حال رسیدگی به این موضوع است: «بارسا مدت هایست که دارد به دنبال مدافع می گردد. اما این اصلا کار آسانی نیست چون  الان نصف بیشتر تیم های اروپایی دارند همین کار را می کنند. روش بازی تیم ما کار را برای ما سخت تر هم می کند. کسی می تواند از پس بازی کردن در بارسا بربیاید که علاوه بر داشتن کیفیت کاری بالا و توانایی برای بدست آوردن توپ، سریع هم باشد چون ما دور از دروازه دفاع می کنیم و بازیکن باید آن قدر توانایی داشته باشد که وقتی به عقب نگاه می کند و این همه فاصله را می بیند، دچار سرگیجه نشود.»

این قاعده زندگی است

 

عده زیادی از بازیکنان از جمله ویکتور والدس، ژاوی ارناندس و خود پویول  بارسا را ترک کردند و می شود گفت آبی اناری ها این فصل را با نسلی جدید شروع می کنند. کاپیتان سابق بارسا در این باره گفت: «بازیکنانی از تیم رفتند که تاریخسازی کرده بودند. اما این قاعده زندگی است. زمان رفتن ما فرا رسیده بود حالا یا مثل من  به خاطر مصدومیت و یا مثل مورد والدس به خاطر عوض کردن حال و هوا. وقتی که ما تازه به تیم آمده بودیم هم خیلی ها از اینجا رفتند و الان دارد اتفاقی مشابه با آن زمان می افتد. مهم اما این است که تیم همیشه در جایگاهی بالاتر از بازیکنانش ایستاده.»

می توانم مربی شوم

 

از پویول در مورد فصل جدید حرفه ایش در کادر فنی بارسا هم سوال شد: «خیلی ها به من گفتند که می توانم مربی بشوم اما این چیزی نیست که نظر من را جلب کند. هیچ شکی نیست که برای یک بازیکن بهترین کار بازی کردن است اما هر دوره ای بالاخره به پایان می رسد. همیشه باید جایگاه مناسب خودت را پیدا کنی و کاری را که بلدی انجام بدهی. بارسلونا این موقعیت را برای من فراهم کرده و من  از این بابت قدردادن باشگاه هستم.» از پویول سوال شد که برای سمت تازه اش  به عنوان دستیار مدیر ورزشی باشگاه چه برنامه هایی دارد: «در ابتدا باید زمانی را برای یاد گرفتن اختصاص بدهم اما به هر حال با حرفه جدیدم هم با همان انگیزه ای  که در تمام دوران حرفه ایم داشته ام، برخورد خواهم کرد. سعی می کنم همه آنچه طی این 19 سال از فوتبال یاد گرفته ام را در اختیار باشگاه بگذارم.»

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بارسايي EU ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    16 11
    گاهي ميشه 1بار نه ديگه چون شمايي 2 بار، نه ديگه سه بار عزيز من