۰ نفر
۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

ایسنا نوشت:

احمد وظیفه مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای جمعه و شنبه در شمال غرب، دامنه‌های البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، شمال شرق، شرق، جنوب شرق کشور افزایش ابر، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از بعد ازظهر امروز با افزایش سرعت وزش باد و تشکیل توده گرد و خاک بر روی کشور عراق، شمال غرب ، غرب، جنوب غرب و به تدریج در روز جمعه علاوه برمناطق یاد شده در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور پدیده‌های گرد و خاک پیش بینی می‌شود. امروز به سبب وزش باد نسبتا شدید شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود. از روز جمعه تا پایان هفته آینده افزایش نسبی دما را برای اکثر نقاط کشور خواهیم داشت.

وی افزود: با تشکیل توده گرد و غبار بر روی کشور عراق و انتقال آن به سوی کشور از اواخر وقت روز پنج شنبه در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی آذربایجان شرقی و در روز جمعه علاوه بر این استان‌ها با شدت کمتر در استان‌های همدان، مرکزی، قم، زنجان، قزوین، البرز و تهران پدیده گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای پایتخت گفت: در روز جمعه هوای تهران کمی ابری به تدریج نیمه ابری در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید یا باد و گردخاک پیش بینی می‌شود. بیشینه دمای آن 34 درجه و کمینه آن 22 درجه خواهد بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =