استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکهزار و 160 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی به مناسبت هفته دولت در یک هفته گذشته در شهرستاهای هشت گانه این استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،سیدموسی خادمی، بیان کردد: این طرح ها و پروژه ها در بخش های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، زیرساختی و خدمات است و میزان اعتبارهزینه شده و یا پیش‌ بینی ‌شده برای این تعداد طرح اعم از افتتاحی و کلنگ زنی افزون بر سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال است.
خادمی با تبریک هفته دولت و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت شهیدان دولت رجائی و باهنر، تصریح کرد: از این تعداد  ۹۱۲ مورد طرح ‌ تولیدی اقتصادی و ۲۴۸ پروژه عمرانی است.
استاندار یادآور شد: از مجموع ۲۴۸ پروژه عمرانی ۲۲۵ مورد افتتاح و عملا مورد استفاده مردم استان قرار گرفت و ۲۳ پروژه کلنگ زنی و عملیات اجرائ آنها آغاز شد.
خادمی، طرح ‌های قابل ‌افتتاح در حوزه عمرانی در هفته دولت امسال را بیش از سه برابر کلنگ زنی‌ ها دانست و تصریح کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای طرح ‌های عمرانی افتتاحی افزون بر یک هزار و 690 میلیارد ریال است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲۳ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 856 میلیارد ریال هم در این هفته کلنگ زنی شد.
خادمی در خصوص طرح های اقتصادی استان در این هفته هم گفت: از مجموع ۹۱۲ طرح اقتصادی در هفته ۲۴۸دولت امسال در استان ۹۰۸ مورد افتتاحی و چهار طرح کلنگ زنی شدند.
استاندار، میزان اشتغالزایی طرح ‌های اقتصادی در هفته دولت امسال استان را افزون بر 2 هزار و 180 نفر بیان کرد.
خادمی گفت: ظرف چهار سال گذشته هم افزون بر ۲۷ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در این استان سرمایه‌ گذاری شده است.
خادمی تصریح کرد: این میزان سرمایه گذاری در قالب ۲ هزار و ۹۹۰ طرح عمرانی و اقتصادی در طول چهار سال فعالیت دولت یازدهم در این استان بوده است.
استاندار، رویکرد اساسی دولت دوازدهم را تلاش برای اتمام طرح‌ های نیمه ‌تمام در بخش‌ های مختلف عمرانی و اقتصادی و همچنین، رونق اشتغال و تحقق حقوق شهروندی و افزایش سطح رضایتمندی مردم در سطح دستگاه ‌های اجرایی و خدماتی بیان کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =