شوش میزبان تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران

70 کشتی گیر به همراه 20 مربی پایه از سراسر کشور برای انجام اردو به شهر شوش آمدند.

مظفر شیرزاد، رئیس هیئت کشتی شهرستان شوش در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران از رویدادهای مهم ورزشی کشور است که اینروزها در شوش در حال اجرا و تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد.  

شیرزاد افزود: در این اردو 70 کشتی گیر به همراه 20 مربی پایه و سازنده که یکی از مربیان حداقل در 54 کشور جهان برای مسابقات کشتی حضور داشته و مقام های جهانی دارد.

وی توضیح داد: همچنین یکی دیگر از مربیانی که اینروزا در شوش حضور دارد عبدالکریم کاکاحاجی مربی پایه فرنگی کشور است و قهرمانی های بسیاری در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان شوش با بیان اینکه همه هزینه های میزبانی بر عهده هیئت کشتی و اداره ورزش و جوانان شوش و با مساعدت هیئت کشتی استان و فدراسیون است افزود: انتظار داشتیم دستگاه های مختلف در راستای کمک به توسعه ورزش شوش ما را همراهی می کردند.

شیرزاد افزود: فرصت میزبانی برای این اردو یک امتیاز به شمار می رود و هر استانی نمی تواند چنین برنامه ای را به صورت حرفه ای برگزار کند. ما بدلیل سابقه ای که در این رشته داریم و به نوعی مدیریت کشتی کشور دست شوش  است توانستیم میزبانی را بر عهده بگیریم و برای بستر سازی آینده کشتی شوش، ارتقا سطح کشتی، ایجاد علاقمندی بین نسل جدید و ارتقا سطح مربی هایمان باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =