فروش ویژه dorsabook.ir به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب از امروز،96/08/20 آغاز وتا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

این فروش شامل ژانرهای، مدیریت سازمانی و فردی، موفقیت، انگیزشی، مذاکره و فروش، مهارت‌های فردی، مهارت‌های زندگی، زناشویی و تربیتی، رمان، عرفان، روانشناسی و... است.

 

به گزارش روابط عمومی مجموعه نشر و پخش درسا، جشنواره‌ی تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت به مناسبت بیست و پنجمین دوره‌ی هفته‌ی کتاب تا پایان ماه جاری با %25 تخفیف در وب سایتwww.dorsabook.ir ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند کلیه کتاب‌های درخواستی در زمینه‌های روانشناسی، مدیریت، مذاکره و فروش، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های فردی، رمان، عرفان و... را از طریق وب سایت رسمی فروشگاه کتاب www.dorsabook.ir وبا %25 تخفیف تهیه کنید.

مدیریت این مجموعه ضمن تبریک بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، پویایی ذهن در مسیر دانایی را هدف اصلی این رویداد فرهنگی دانست. او اظهار امیدواری کرد با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان و ارتقای فرهنگ کتابخوانی، بستری مناسب برای بهره‌مندی علاقه‌مندان فراهم شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ویژه می توانند به سایت انتشارات درسا مراجعه کنند. 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726693