نمایشگاه نقش‌مایه‌های روی سفال و چوب حاصل کار دو هنرمند از گروه آفرینش‌های هنری بارون برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «نگاره‌های بارون» عنوان این نمایشگاه است که احمد جعفری و مهرشید مظفریان ۲۰ اثر شامل نقش‌مایه‌هایی را که با لعاب روی سفال و با آبرنگ، پاستل و رنگ‌های مختلف روی چوب کار شده است، به تماشا می‌گذارند.

این آثار که با موضوعات متنوعی به‌صورت تزیینی، طرح‌های سنتی و مذهبی و طرح‌های مدرن دارند، در ابعاد مختلف که کوچک‌ترین آن ۵۰×۵۰ سانتی‌متر و بزرگ ترینش ۹۰×۲۰۰ سانتی‌متر است ارائه خواهند شد.

احمد جعفری که دانش‌آموخته دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است، بیش از یک دهه کار تخصصی در زمینه طراحی، اجرای لعاب و سرامیک دارد و از طرف گروه هنری بارون تاکنون در دو نمایشگاه لعاب و سرامیک شرکت کرده است. او کارشناس و مربی هنر کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و تدریس دانشگاهی هنر در رشته‌های گرافیک و نقاشی را در کارنامه هنری خود دارد.

مهرشید مظفریان دانش‌آموخته رشته ادبیات زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد است. او بیش از یک دهه کار تخصصی در زمینه آماده‌سازی و اجرای لعاب و سرامیک انجام داده است. همچنین او از طرف گروه هنری بارون تا کنون در دو نمایشگاه لعاب و سرامیک شرکت داشته است.

نمایشگاه «نگاره‌های بارون» روز جمعه، ۲۴ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شکوه میزبان علاقه‌مندان است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =