زیر گذر مهر ویلا به بهره‌برداری رسید

پروژه عظیم زیر گذر مهر ویلا، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبر آنلاین البرز ،این پروژه به عنوان دومین تونل بزرگ شهری کشور ، با اتصال تعداد زیادی از مسیر های شهری ، به کوتاه شدن مسیر خودرو ها و کاهش حجم زیادی از ترافیک را به دنبال خواهد داشت . لازم به ذکر است این پروژه عمرانی یکسال پیش از موعد مقرر به پایان رسیده و به عنوان یکی از نمونه های موفق تلاش های صورت گرفته در مدیریت شهری کرج تعبیر میشود.

در این مراسم شهر دار کرج در سخنان خود در آیین افتتاحیه گفت: در مسیری که به احداث یکی از بزرگ‌ترین تونل‌های شهری کشور منجر شد، ترافیک سنگینی به چشم میخورد و شهروندان برای تردد در مسیرهای دیگر با مشکلات زیادی مواجه بودند که با اتمام این پروژه بخش عمده ای از مشکلات در این زمینه مرتفع شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در کنار تملک زمین آن بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای مدیریت شهری هزینه داشته است، اعلام کرد : بر اساس توافقاتی که صورت گرفت 250 میلیارد تومان هزینه این پروژه به صورت نقدی و 250 میلیارد تومان دیگر تهاترخواهد بود که با وجود عدم تسویه پیمانکار ، کار به پایان رسید و پروژه افتتاح شده است.

شهردار کرج بابیان اینکه برای احداث این تونل مجتمعی تجاری در محل در نظر گرفته‌شده است تصریح کرد: انجام ۱۲۰ هزاررمتر مکعب عملیات خاک‌ریزی، ۶۰۰ هزار مترمکعب عملیات خاک‌برداری و ۴۷ هزار تن آسفالت از دیگر اقداماتی است که برای احداث این پروژه به انجام رسیده است و یکی از مظاهر ارزشمند توسعه شهری کرج عنوان می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =